گزارش اختصاصی عصر کار از ورود مدعی‌العموم به یکی از نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز که نقص فنی آسفالت زمینه‌ساز خسارت به خودورهای عبوری این مسیر پرتردد شده است؛ قصوری از سوی مدیریت شهری یا ضعف پیمانکاران حوزه عمرانی که همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان در تمامی مناطق شهری بوده و انتظار می‌رود تا دستگاه‌های اجرایی و مسئولان با برنامه‌ریزی و ارائه طرح جامع شهری نسبت به رفع اینگونه مشکلات اقدام مناسب داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در ایام نوروز با انتشار کلیپی مبنی بر وارد شدن خسارت به خودروهای عبوری محور مواصلاتی بزرگراه سردار سلیمانی یا همان کوهسار که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد با ورود دستگاه‌های نظارتی و اجرايی این مشکل رفع نقص شد.

بر اساس پیگیری‌های عصر کار، چاله‌ها و دست‌اندازهایی که در مسیر خودورهای عبوری بزرگراه سلیمانی به سمت بلوار جمهوری وجود داشت با ورود پلیس راهور شیراز و دادستان مرکز استان فارس رفع ایراد شد.

بنابر اظهار مقام قضایی، ایرادات آسفالت محور و وجود چاله‌ها صحت داشته و در حال حاضر این نقص با ترمیم موقت آسفالت نیز رفع شده است.

سیدمصطفی بحرینی در این رابطه گفت: در رابطه با این موضوع مقرر گردید علت بررسی و عندالافتضاء عوامل ذیربط تعقیب شوند.

/پایان متن/