شهردار صدرا در بازدید از مراکز درمانی این شهر که با حضور اعضای شورای اسلامی، فرماندهی ناحیه سپاه امیرالمونین صدرا و جمعی از مسئولان این شهر جدید انجام گرفت با اهداء گل و هدایایی ویژه به پرستاران از زحمات این قشر زحمتکش و سختکوش، تقدیر و تجلیل کردند‌.

مجتبی پارسایی، شهردار صدرا با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی این شهر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ضمن ادای احترام به این قشر زحمتکش با بیان اینکه خدمات انجام گرفته در این حوزه یک نوع ایثار و جهاد محسوب می‌شود، گفت: تلاش و زحمات پرستاران حوزه بهداشت و درمان یک مرهمی برای بیماران و بازگشت مجدد آن‌ها به نعمت بزرگ سلامتی است که در بحران کرونا هم شاهد ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان و لحظات سختشان بودیم.

وی نام‌گذاری این روز را به عنوان پرستار یک رویداد و اقدام ارزشمند دانست و ادامه داد: شاغلین پرستار یک حرفه مقدس دارند که سخت‌کوشی این قشر سفید همیشه مورد احترام اقشار مختلف جامعه و مسئولین قرار گرفته است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه لزوم توجه به قشر پرستار در جامعه، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) که فرموده‌اند: «همه مردم ما و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامت کشور اهمیت می‌دهند، بایستی به قشر پرستار توجه و محبت و اهمیت نشان بدهند؛ چه مسئولان، چه آحاد مردم» ما در مجموعه مدیریت شهری بر این باور هستیم که ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران در سلامت شهروندان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

پارسایی با تاکید بر اینکه تلاش پرستاران در عرصه سلامت بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: پرستاران به عنوان مدافع سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها و مراقبت‌های پزشکی هستند که حفظ و ارتقای جایگاه شغلی آنان یک تکلیف شهروندی محسوب می‌شود.
/پایان متن/