استاندار فارس در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس، با تاکید بر اهمیت اقدامات نیکوکارانه مردمی در پیشبرد اهداف جامعه گفت: ورود خیرین و مردم به امور جامعه، موانع را برطرف می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدهادی ایمانیه» در این اجلاس سالانه که صبح امروز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و به ویژه شهدای عزیزی که طی روزهای اخیر در مقابل ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کرده اند، گفت: از ۲۱ سال پیش که این بنیان خیر در استان فارس ایجاد شد تا کنون، انسان های بزرگی با این مجموعه همکاری داشتند که بر اساس روایات اسلامی، ثمره نیک اندیشی آنان تا روز قیامت تداوم خواهد داشت.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگانی همچون «سید نصرالله هاشمی»، بانو «زهرا سعادت»، «حبیب بهرامن»، «مجید یقطین» و «ناصر منیری» که طی سال های فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس با این مجموعه همکاری داشته و در توسعه سلامت جامعه سهیم شده اند، گفت: مجموع کمک های خیرین با مجموعه سلامت، حدود هزار میلیارد تومان برآورد شده و هر کجا خیرین و مردم ورود کنند، موانع برطرف می شود.

استاندار فارس نیک اندیشی خیرین را که زندگی خود را وقف کمک به دیگران کردند، نمود درایت آنان در ایجاد ثمره ای معنوی برای سرای آخرت دانست و گفت: این امر، مهمترین هدف از بعثت پیامبران الهی بوده است.

دکتر ایمانیه محور تلاش های مجمع خیرین تامین سلامت فارس را هدایت نیات خیرین به موضوعات دارای اولویت برشمرد که طی سال های اخیر با تلاش دست اندرکاران این مجمع، موفق بوده است و افزود: دومین هدف این مجمع طی بیش از دو دهه گذشته، پاسداشت تلاش خیرین و همچنین تلاش برای رفع موانع در برابر آنان بوده است.

استاندار فارس در این اجلاس سالانه با تاکید بر لزوم مشارکت تمامی سازمان ها با خیرین در پیشبرد اهداف آنان گفت: از این موضوع با تمام قوا حمایت می کنیم و نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

این اجلاس سالانه از ابتدای صبح امروز، نهم آبان ۱۴۰۲ در شیراز، با حضور مسوولان کشوری و استانی و با تجلیل از خیرین حوزه سلامت استان، در حال برگزاری است.

/پایان متن/