در بازدید فرماندار سروستان و مسئولان شهرستانی از یک واحد تولیدی نسبت به نگاه ویژه دولت سیزدهم در تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سروستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات شرکت سفیر سنگ پارسه، فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان از واحد تولیدی پیشرفته سنگ‌های ساختمانی واقع در مهارلو بازدید نمودند.

علی‌حسین بهمنی تحقق شعار سال را یک تکلیف قانونی برای مدیران و دستگاه‌های اجرایی کشور در تمامی مناطق ایران معرفی کرد و گفت: هدف از بازدیدهای صورت گرفته در طول این مدت از کارخانجات و واحدهای تولیدی، حمایت از بخش تولید و رفع موانع احتمالی و پیش رو بخش صنعت بوده است.
وی افزود: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب و با دستور استاندار محترم فارس، تمامی دستگاه‌های استان موظف به همکاری و هم افزایی در جهت ایجاد جهش در تولید و رفع مشکلات بخش صنعت خواهند بود.
بهمنی حمایت از واحدهای تولیدی را اولویت دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت به جهت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، خود را موظف می‌دانیم در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان باشیم و از نزدیک موانع را شناسایی و جهت حل مشکلات این واحدها تلاش خود را مضاعف کنیم.
/پایان متن/