بازدید از گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم و جلسه بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه اقتصادی با حضور معاون محترم وزیر صمت و هیات همراه، مدیرکل گمرک فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به میزبانی فرماندار ویژه جهرم و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در این جلسه سرمایه‌گذاران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و درخواست تسهیل و رفع موانع تولید و صادرات داشتند که در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم انجام پذیرفت.
احمدی، معاون وزیر صمت بیان داشت: ایجاد صنایع تبدیلی، تکمیلی و مواد غذایی و کشاورزی از جمله ظرفیت‌های خوب جهرم است که این ظرفیت بالقوه با بالفعل شدن موجب ارزش افزوده و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صادراتی و اشتغال پایدار می‌شود.
در ادامه ایوب زارعی، مدیرکل گمرکات فارس افزود: مجموعه گمرکات استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به اهداف و برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه تسهیل و تسریع صادرات و افزایش درآمد ارزی برداشته است.
وی بر ضرورت همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: با استفاده از تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده هرگونه همکاری قانونی با فعالان اقتصادی استان هستیم.
در پایان جلسه شفیعیان به عنوان مدیر‌عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم از مساعدت و همکاری رئیس‌کل گمرک ایران و مدیرکل گمرکات فارس نیز تقدیر و تشکر نموده و خواستار همکاری و حمایت هر چه بیشتر این مجموعه در منطقه ویژه اقتصادی جهرم شد.
/پایان متن/