در آستانه سفر رییس جمهور به استان فارس، شرکت توزیع نیروی برق از افتتاح ۴۹ عنوان پروژه برق‌رسانی در قالب ۶طرح، با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال،خبر داده است.

بنا به اعلام استانداری فارس رئیس جمهور و هیات دولت طی روزهای پنجشنبه ۱۹ مهرماه جاری تا ۲۱ مهرماه و در دور دوم سفرهای استانی میهمان مردم استان فارس خواهند بود.

چندی پیش استاندار فارس در نشست شورای اداری استان در شیراز، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به فارس گفت: پیش نویس خوبی برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان آماده شده که حاکی از رشد سه برابری اعتبارات نسبت به دور اول است.

وی به تحقق ۸۵ درصدی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به فارس اشاره کرد و گفت: در سفر دوم، بناست هر وزیر به ۲شهرستان سفر کند و بدین ترتیب همه شهرستان های استان میزبان وزرای دولت سیزدهم خواهند بود.

۴۹پروژه در حوزه برق‌رسانی

در این سفر قرار است طرح‌های بزرگی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری برسد، در حوزه برق‌رسانی نیز ۴۹پروژه آماده افتتاح است که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم‌ها در سفر رییس جمهور به فارس انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس، از افتتاح ۴۹ پروژه برق رسانی در قالب ۶ طرح، با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۵۰۰ میلیاردرریال، همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به این استان، خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان فارس در روزهای آتی گفت: بی تردید این سفر نیز همچون سفر قبلی ایشان، منشأ خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود.

برق‌رسانی به ۱۰ روستا با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال

وی برق‌رسانی به ۱۰ روستای بدون برق با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال و اصلاح شبکه های برق ۳۵۰ روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال را از پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر دانست و گفت: هوشمندسازی و نصب بیش از سه هزار و ۴۰۰ کنتور هوشمند با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال، توسعه فیدرهای خروجی ایستگاه‌های کازرون ۴ و قیر ۳(فاز اول) با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال، توسعه فیدرهای خروجی مولدها و پست های فوق توزیع با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه‌های روشنایی معابر با اعتبار ۶۰میلیارد ریال از دیگر پروژه برق‌سانی در فارس هستند که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس تقدیم مردم شریف این استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها رضایتمندی و رفاه مشترکان این استان بیش از پیش فراهم شود.

۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ نیز دولت سیزدهم در هفتمین سفر استانی خود به فارس سفر کرد و در آن سفر ۱۴۲ پروژه را با اعتباری ۶هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب کرد.

/پایان متن/