دومین باغ بانوان مهربانو در شهرداری منطقه یازده با حضور شهردار کلان شهر شیراز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس، نیروهای نظامی و انتظامی و شهروندان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز محمد حسن اسدی در آیین افتتاح باغ بانوان مهربانو منطقه ۱۱ ضمن تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) گفت: این دومین باغ بانوانی است که در شیراز به بهره برداری می رسد ضمن اینکه باغ بانوان مهربانو در منطقه ۶ شهرداری شیراز مورد توجه معاون محترم بانوان رییس جمهور قرار گرفت.

شهردار شیراز با بیان اینکه این باغ می تواند به الگویی در کشور تبدیل شود، اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱۱ در ایام اربعین خوش درخشیده است، در ایام شادی میلاد با سعادت پیامبر اسلام و هفته وحدت نیز فعالیت های خوبی داشته است و حجم فعالیت و خدمات شهری مناسب بوده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات خط ۴ مترو در مسیر دروازه کازرون و گمرگ و اتصال خط یک به چهار در خیابان توحید و دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: ۵ هزار میلیارد پروژه در قالب افتتاح و ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه نیز دز قالب کلنگ زنی در سفر رییس جمهور محترم به فارس توسط شهرداری شیراز انجام خواهد شد.

اسدی افزود: با اقدامات پیش بینی شده و قابل اجرا می توانیم برخی از محرومیت های محلات شهر شیراز را کاهش دهیم.

/پایان متن/