نماینده شیراز و زرقان در مجلس از دولت و نمایندگان خانه ملت خواستار جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع بیگانه در تمامی مناطق مختلف کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، با بررسی‌های به عمل آمده از مطالبات عمومی امروز در سطح جامعه، بسیاری از شهروندان ایران از دلیل مهاجرت‌های زیاد مردم کشور افغانستان گله‌مندند و از دولت و وکلای خود در مجلس شورای اسلامی انتظار اصلاح رویه مدیریتی موجود را دارند.

بسیاری از شهروندان معتقد هستند که در شرایطی که ایران در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارد و جوانان تحصیلکرده و کارگر ایرانی در دستیابی به شغل‌های موقت و پایدار امیدواری کمتری دارند بایستی از ورود اتباع بیگانه که در یک نگاه خوشبینانه عمدتا با هدف کسب موقعیت‌های شغلی و درآمدی نیز وارد کشور می‌شوند، جلوگیری به عمل آید و نسبت به اخراج افراد غیرمجاز این قشر و ساماندهی آنان بر اساس قوانین ملی اقدام کرد.

جعفر قادری در روزهای گذشته با انتشار یک پیام ویراستی‌ خواستار ورود دولت و مجلس به این عرصه مدیریتی شد که در تصویر زیر محتوای این مهم قابل مشاهده است:

به گزارش عصر کار یکی از دلائل اصلی مخالفت شهروندان ایران با حضور اتباع بیگانه در کشور علاوه بر مسائل اقتصادی مربوط به مسائل امنیتی است که اگر در این باره به درستی مدیریت نشود همانند حوادث شاهچراغ که چندی پیش در این حرم مطهر رخ داد احتمال ایجاد ناامنی به دلیل حضور غیرقانونی این افراد وجود دارد. همچنین در روزهای اخیر برخی از مسئولان و افراد نسبت به اهمیت وحدت شیعه و سنی و دوستی ملت ایران و افغانستان در مصاحبه‌ها و جلسات مختلف این موضوع را مطرح می‌کنند که به نظر می‌رسد مسئله مذکور به منافع ملی و حقوق ملت ارتباط دارد و هرگونه تصمیم اشتباهی در این زمینه موجب آسیب‌های جدی به منافع عمومی این کشور خواهد شد.
/پایان متن/