در مراسمی که به مناسبت هفته آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد از آتش نشانان شاغل در شهرک صنعتی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، در این مراسم که باحضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس،ريیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،مدیر ایمنی ،بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس و مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز حضور داشتند با اهدای گل و لوح تقدیر از تلاش های آتش نشانان شهرک صنعتی قدردانی شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این مراسم با گرامیداشت هفته ایمنی و آتش نشانی گفت: هفتم مهرماه روز آتش نشانی بهانه ای است برای قدردانی از حماسه آفرینی ها و از خودگذشتگی های آتش نشانانی که با احساس مسئولیت و با عبور از خطرها حوادث ، به امر خطیر خدمت رسانی می پردازند .
سید مصطفی هاشمی با اشاره به اهمیت بالای کار آتش نشانان در شهرک های صنعتی گفت:بی شک تداوم تولید و پویایی صنعت، مرهون همت و تلاش آتش نشانانی است که تلاش و فعالیت آنها، ضامن امنیت و سلامت کارکنان و شاغلان بخش صنعت است.
وی در ادامه بابیان اینکه ارتقای ایمنی واحد‌های تولیدی در شهرک های صنعتی استان مورد توجه است گفت:در این زمینه برنامه های نظیر برگزاری دوره های آموزشی ایمنی ویژه شاغلان واحد‌های صنعتی و نیز ممیزی وصدور شناسه ایمنی واحدها ی تولیدی در برنامه این شرکت قراردارد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از انجام ممیزی ایمنی و صدور شناسه ایمنی برای ۲۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:این روند با پیشرفت مناسب تداوم دارد.
هاشمی در ادامه بابیان اینکه ۱۵ ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی فارس ساخته شده است گفت: تاكنون ۱۸خودروی آتش نشانی نیز خریداری و در سطح استان به فعالیت می پردازد.
وی همچنین از برنامه امسال برای ساخت ۳ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استهبان،قیرورکارزین و ده فاضل نی ریز خبرداد وگفت:برای اجرای این طرح ها حدود ۱۵میلبارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه شهرك هاي صنعتي با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهركها نواحي صنعتي همواره تلاش نموده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد هاي صنعتي و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم سازد گفت:با ياري خداوند متعال امروز با تلاش مجموعه آتش نشاني ، پوشش خدمات آتش نشانی به صنعتگران در شهرك صنعتي بزرگ شيراز و برخي شهرك هاي صنعتي ديگر به نقطه مطلوبي رسيده و در حال ارتقاي وضعيت موجود هستيم.

/پایان متن/