شهردار کلانشهر شیراز اعلام کرد: آتش نشانان با جان و مال مردم در ارتباط هستند و در پاسداری جان مردم از جان خود می گذرند که در ۴ ماهه گذشته یک ابر ایستگاه آتش نشانی در شهرک گویم و یک ایستگاه در بوستان دراک به بهره برداری رسیده است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد حسن اسدی در آیین پاسداشت روز آتش نشان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ بویژه شهدای آتش نشان، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفتم مهر ماه، مصادف با روز آتش نشان به پاس خدمات این عزیزان میزبان خانواده های محترم آتش نشانان شهرداری شیراز هستیم.

شهردار کلانشهر شیراز افزود: در کشور ما هیچ یک از فعالیت آتش نشانی به بخش خصوصی واگذار نشده، چرا که آتش نشانان با جان و مال مردم در ارتباط بوده و جان مردم را پاسداری کرده و در این امر مهم جان خود را فدا می کنند.

شهردار شیراز با اشاره به اقدامات زیر ساختی صورت گرفته توسط شهرداری، گفت: در ۴ ماهه گذشته یک ابر ایستگاه آتش نشانی در شهرک گویم و یک ایستگاه در بوستان دراک به بهره برداری رسیده است‌.

اسدی گفت: در خصوص فوق العاده جذب ۱۴۸ درصدی بررسی ها از زوایای قانونی انجام شده و ممنوعیت برای مشمولیت این جذب وجود ندارد.

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه خرسند هستیم که سازمان آتش نشانی خدمات خود را به صورت فرا استانی ارائه می دهد، تصریح کرد: به مظلومیت و نجابت آتش نشانان در ایستگاه های آتش نشانی غبطه خورده و فعالیت آنها مایه مباهات است.

اسدی در پایان از کلیه آتش نشانان و خانواده آنها که در کسوت یک امدادگر به هم نوع خود کمک می کنند قدردانی کرد و گفت: نجات جان انسان ها مهمترین اولویت مدیریت شهری است.

/پایان متن/