فرمانده انتظامی فارس خواستار تبیین حقایق دفاع مقدس به نسل آینده شد و گفت: اگر این کار را انجام ندهیم، دشمن آن‌گونه که خودشان می‌خواهند، درباره دفاع مقدس سخن می‌گویند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، سردار رهام‌ بخش حبیبی در برنامه «نگاه روز» خواستار تبیین حقایق دفاع مقدس شد و گفت: باید با تبیین حقایق و نشان دادن تابلوی عظیم دفاع مقدس به نسل‌های جدید، فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم چرا که در غیر این صورت دشمنان آنگونه که خودشان می‌خواهند، آن را ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به نقش پلیس در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در آن زمان پلیس شامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته بود و در اولین نقاط برای دفاع از خاک میهن عزیزمان حاضر شده و جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: در آن دوران همه دنیای استکبار بر علیه کشور ما متحد شده و جنگ را بر کشور تحمیل کردند که در این میان عوامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته به سهم خود نقش زیبایی را در تابلوی عظیم دفاع مقدس ایفا کردند که باعث افتخار همه ما است.

حبیبی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، بیان کرد: هر کس به هر نحوی و با هر عشق و علاقه‌ای در جبهه‌های حق بر علیه باطل حاضر شده بود و جانانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همه مسائل را مدنظر قرار داده بودند و تنها چیزی که به آن توجه نکرده بودند، قدرت ایمان رزمندگان بود که باعث پیروزی آنان شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در دوران دفاع مقدس توسط دشمنان تحریم شده بودیم و حتی یک سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند، ولی با این وجود ما در تحریم رشد کردیم و مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

حبیبی تأکید کرد: به جرأت می‌توان گفت که جوانان امروز ما از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر و بالاتر هستند و اگر دشمنان نگاهی چپ به کشورمان داشته باشند، سینه سپر می‌کنند و از خود ایثار و فداکاری نشان می‌دهند.

/پایان متن/