شرکت آب و فاضلاب شیراز برای سومین سال متوالی بعنوان دستگاه برگزیده استان فارس، در بیست و ششمین جشنواره‌ شهید رجایی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از آبفا شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس از تلاش‌های موثر آبفا شیراز جهت گذر از تنش‌های آبی فصل گرم قدردانی و اقدامات آبفا در حوزه‌ی روستایی را بی‌سابقه عنوان کرد.

در متن لوح تقدیری که استاندار فارس بعنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی به بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز اهدا کرد، آمده است: از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی استاندار مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرده‌اید، بدینوسیله از همت و تلاش ارزنده‌ی جنابعالی و تمام همکاران آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری، تقدیر بعمل می‌آید.

همچنین در این مراسم محمد علی طاهر دوست، معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی سرمایه گذاری، لیلا کریمی، مدیر بودجه و برنامه ریزی و عظیمه مظفری، رئیس اداره ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن دریافت لوح تقدیر بعنوان «عضو موثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان در سال ۱۴۰۱» تجلیل شدند.

/پایان متن/