آیین توزیع 3000 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب با ارزش بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال با حضور فرماندار ویژه شهرستان داراب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری، خلیل اقتصادی فرماندار ویژه در این مراسم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در شهرستان آغاز شد.
اقتصادی در این باره اظهار کرد: کمک به محرومین و دانش آموزان بی‌بضاعت سنت حسنه‌ای است که همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید توسط خیرین انجام می‌شود و این از ویژگی‌های جامعه دینی و ولایی است.
وی در ادامه گفت: کمک‌های مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان باید با قدرت، قوت و حفظ کرامت جامعه‌ی هدف در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.
وی با تشکر از تلاشهای کمیته امداد، خواستار هم افزایی بیشتر خیرین و دیگر اقشار در جهت مشارکت در تهیه لوازم ‌التحریر دانش آموزان نیازمند شد و بیان کرد: کودکان آسیب‌پذیرترین گروه جامعه انسانی و آینده سازان کشور هستند و باید با درک صحیح جایگاهشان، زمینه پیشرفت و رشد آن‌ها را مهیا کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ارزش هر بسته لوازم التحریر را حدود ۳۵۰ هزار تومان برشمرد و افزود: این اقلام با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه شده است که با توجه به مقطع تحصیلی با بسته‌‌بندی مناسب به دانش آموزان نیازمند تحویل داده خواهد شد.
/پایان متن/