مدیرعامل شرکت آبفا فارس از پایداری تأمین آب شرب شهر زرقان با گشایش یک طرح آبرسانی خبر داد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام بهره برداری از چاه آب شرب شماره ی ۹ شهر زرقان، گفت: بهره برداری از این چاه در زرقان و خطوط انتقال آن، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب به منابع این شهر اضافه شد که بحمدالله پایداری روند آبرسانی به مردم این شهر، رضایتمندی عمومی را افزایش داده است.

 

علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت در همین رابطه اظهار داشت: طرح آبرسانی به شهر زرقان، شامل: حفر و تجهیز یک حلقه چاه همراه با اجرای خط انتقال برق و آب می باشد که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال اجرا و در مدار تولید آب شرب قرار گرفت.

صادق پور با تأکید بر این نکته که جهادگران عرصه ی خدمت رسانی در شرکت آبفا استان فارس همواره با برنامه ریزی و هماهنگی در تلاشند تا خدمات مطلوب و در شأن مردم عزیز را ارائه دهند، اضافه نمود: یکی از دغدغه های ما ایجاد شرایط مطلوب و پایدار در حوزه ی تأمین آب شرب شهر زرقان بود که با عنایت خداوند و تلاش متخصصان این شرکت چاه شماره ی ۹ شهر زرقان پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.

وی مشخصات فنی این طرح آبرسانی را حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه با عمق ۳۰۰ متر و میزان آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال به طول ۴۰۰۰ متر با لوله های پلی اتیلن با قطر ۲۵۰ میلیمتر و برق رسانی به طول ۳۷۰ متر با صرف اعتباری قریب به ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار نمود : با بهره برداری از این طرح بالغ بر ۱۱ هزار خانوار شهر زرقان از مزایای آن منتفع شدند .

مدیر عامل آبفا فارس اضافه کرد: رضایتمندی عمومی مردم شهر زرقان از خدمات مطلوب آبرسانی پاداش تلاش های شبانه روزی همکاران در شرکت آبفا استان فارس است که امیدوارم مورد عنایت خداوند بزرگ باشد.

/پایان متن/