بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه؛ مدیر برکنار شده اعلام شده در سامانه مردم‌رسی تنها یک جابه‌جایی مدیریتی در یک شرکت خصولتی فارس آن هم در سطح جزء بوده است و با پیگیری انجام شده، تغییر مدیران دولت از کانال‌های اطلاع‌رسانی رسمی به عموم اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، پیرو اخبار منتشر شده سامانه مردم‌رسی مبنی بر برکناری یکی از مدیران که باعث سئوالات متعددی از سوی مخاطبان این رسانه شده است به اطلاع می‌رساند که با پیگیری انجام شده از منابع آگاه این شخصیت حقوقی یکی از مدیران جزء یا به نوعی از کارشناسان یکی از شرکت‌های خصولتی بوده که از سمت و مسئولیت خود در همان مجموعه جابه‌جا شده است و با توجه به حفظ حریم خصوصی و کرامت انسانی امکان معرفی دقیق فرد مذکور نیست.

 

آنطور که در کانال اطلاع‌رسانی سمر آمده است:

” با توجه به دریافت پیام‌های متعدد مردم در سامانه مردم‌رسی مبنی بر گلایه از برکناری یکی از مدیران با موضوع امر به معروف، با پیگیری انجام شده متوجه شدیم که بی‌انضباطی‌های مالی عامل برکناری این مدیر بوده است نه موضوعات مرتبط با امر به معروف.

به جهت حفظ کرامت انسانی از ذکر نام این مدیر و مسئولیتشان معذوریم.”

لذا در این زمینه جای نگرانی نیست و اگر تغییراتی در سطوح مدیریتی به ویژه مدیران ضعیف ارشد استان که استاندار اخیرا از تغییر آن‌ها خبر داده بود از طریق رسانه‌ها به نقل از مراجع رسمی منتشر خواهد شد.

/پایان متن/