شکرپور سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان: دولت شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز و برجسته و حقیقی یک دولت اسلامی و انقلابی بود که مظهر کار و تلاش مومنانه و پایبندی بی اغماض به اصول و ارزشها بود و دولت آیت اله رئیسی رهرو حقیقی دولت شهید رجایی ست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرقان؛مهدی شکرپور سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ١٧ هزار شهید ترور از جمله شهدا حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ  گفت: شهادت مظلومانه شهدای بی گناه ترور در سایه سکوت مجامع بین المللی و دولت های غربی یکی از نشانه های مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران است.
 
سرپرست فرمانداری در ادامه افزود: مدیریت جهادی ، اخلاص و دوری از حب قدرت و استقامت در راه اعتقاد و عقیده از جمله بارزترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.
 
شکرپور همچنین گفت:دولت شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز و برجسته و حقیقی یک دولت اسلامی و انقلابی بود که مظهر کار و تلاش مومنانه و پایبندی بی اغماض به اصول و ارزشها بود و دولت آیت اله رئیسی رهرو حقیقی دولت شهید رجایی ست. که به تعبیر مقام معظم رهبری مسئولیت پذیری ، برجسته کردن شعارهای انقلاب از جمله عدالت طلبی ، حمایت از مستضعفان ، پرهیز از اشرافی گری و استکبارستیزی از شاخصه های اصلی این دولت است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان زرقان گفت: پس از تحویل دولت شخص رئیس جمهور محترم و مدیران ، با وجود کسری بودجه ٣٠٠ هزار میلیاردی و خرانه منفی ۴۴ هزار میلیاردی  بدون بهانه تراشی و با تلاش شبانه روزی شاهدیم که امروز بعد از گذشت دو سال و علی رغم برخی از کاستی ها این تلاش ها یکی پس از دیگری ثمرات خود را نشان داده. امروزه دیگر شاهد خاموشی گسترده نیستیم و بدون برجام و با تلاش مضاعف تحریم ها بی اثر شده است به گونه ای که روزانه بیش از دو میلیون بشکه نفت به کشورهای دیگر صادر می گردد.
 
سرپرست فرمانداری در ادامه گفت: شاهد کاهش رشد نقدینگی و ارتقا و انضباط مالی و افزایش۳۴ درصدی تولید غله در کشور ، افزایش ۳۰ برابری سرعت صدور مجوزهای کسب و کار و جلوگیری از فرار مالیاتی و افزایش درآمد های عمومی از این محل که باعث آبادانی و رشد اقتصادی کشور می گردد، هستیم.
 
شکرپور در ادامه نیز گفت: در شهرستان زرقان نیز در حوزه های مختلف اعم از بهسازی معابر، ایجاد فضاهای ورزشی، فرهنگی و آموزشی ، ایجاد بوستان ها و فضای سبز، آسفالت و بیس ریزی راهها و معابر شهری و روستایی ، توسعه شبکه انتقال برق و شبکه گازرسانی و انتقال آب، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن و رفع مشکلات آن و تسهیل و رفع موانع تولید از جمله خدمات ارزنده دولت است.
 
رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه گفت: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان که در مجموع خدماتی  به ارزش۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر کارهای انجام شده در شهرستان بود.
 
شکرپور در ادامه گفت: در هفته دولت نیز پروژه هایی به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد تومان با حضور یکی از مسئولین ارشد استانی به بهره برداری خواهد رسید.
 
سرپرست فرمانداری در پایان ضمن تشکر از تمامی مدیران شهرستان گفت:از خداوند متعال توفیق قدم برداشتن در راه شهیدان رجایی و باهنر یعنی راه خدمتگزاری صادقانه به مردم شریف را برای خود و تمام مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان را خواستارم.

/پایان متن/