بازدید مشترک مدیریت شهری و اصحاب رسانه در ادامه چهارشنبه‌های عمرانی از سومین سال شورای اسلامی شهر، به پروژه عمرانی-فرهنگی پردیس سینمایی جوان در منطقه ۲ شهرداری شیراز رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، بازدید مشترک مدیریت شهری و اصحاب رسانه در ادامه چهارشنبه‌های عمرانی از سومین سال شورای اسلامی شهر، به پروژه عمرانی-فرهنگی پردیس سینمایی جوان در منطقه ۲ شهرداری شیراز رسید.

شهردار شیراز نیز در بازدید از پروژه پردیس سینمایی جوان اظهار کرد: اجرای این پروژه در یک مقطع زمانی به دلیل اختلاف با پیمانکار پروژه کاملا تعطیل بود، اما با عزم‌ جدی شهرداری فراخوان مناقصه پیمانکار جدید انجام شد و روند احداث در دستور کار قرار گرفت.

محمدحسن اسدی ادامه داد: پروژه پردیس سینمایی جوان یک نماد برای شهر شیراز خواهد شد که افزایش سرانه فضاهای فرهنگی، هنری و ادبی را در بر خواهد داشت.

او با بیان اینکه برای این پروژه ظرفیت یک هزار نفری در مجموع سالن‌های سینمای آن در نظر گرفته شده است، افزود: سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه نیز ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد و ایجاد سایر فضاهای خدماتی و رفاهی در حال احداث است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: موضوع بهره‌بردار این پروژه به صورت جدی در شهرداری شیراز آغاز شده است و در مهر‌ماه سال جاری بهره‌بردار آن مشخص خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش امروز هزینه پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: قدردان شهرداران و شوراهای اسلامی شهر شیراز در گذشته هستیم.

/پایان متن/پردیس