همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های ارتش در منطقه فارس با حضور امام جمعه موقت تهران، سردار کریمی معاون سیاسی فراجا، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان در منطقه فارس در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در این مراسم اظهار داشت: امروز ارتش ما دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مثبتی است که آن را از تمام ارتش‌های دنیا متمایز کرده و شاخص می‌کند که این امتیاز به برکت وجود رهبری شجاع و فرزانه میسر شده است.

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب و دیدن دستاورد‌های بزرگ ارتش به خوبی می‌توان دریافت که چرا منافقین و بدخواهان با حفظ ارتش مخالف بودند و به دنبال انحلال آن بودند.

وی افزود: مردم، ارتش و نیرو‌های مسلح خود را عاشقانه دوست دارند و بی انصافی است که همکاری نیرو‌های مسلح و زحمات شبانه روزی که برای برطرف کردن مشکلات مردم در اتفاقات گوناگون کشیدند را نبینیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما خدایی هستند و با افتخار از اسلام و سربلندی دین خدا حفاظت می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح باید دل قوی داشته و شاکر خداوند باشند که در سنگر دین خدمت می‌کنند، چرا که پاداش مجاهدان راه حق برترین اجر‌ها است.

در پایان این همایش توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت‌الاسلام ایزدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس به پاس قدردانی از همکاری آنان در برنامه‌های سال گذشته این شورا با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.