مجموعه توریستی گردشگری آبشار شاندیز واقع در دشت ارژن و در ۷۰ کیلومتری شهر شیراز بعنوان یکی از بهترین، زیباترین، مجهزترین و همچنین پر طرف‌دارترین مراکز گردشگری درسطح استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار، حمیدرضا نوربخش، کارآفرین و مدیر و مالک مجموعه رستوران آبشار شاندیز، گفت: مجموعه توریستی گردشگری آبشار شاندیز واقع در دشت ارژن و در ۷۰ کیلومتری شهر شیراز بعنوان یکی از بهترین، زیباترین، مجهزترین و همچنین پر طرف‌دارترین مراکز گردشگری درسطح استان است که برای فعالیت‌های گسترده خود کلیه مجوزات لازم از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.

وی بیان داشت: تعداد ۱۳۰ نفر از اهالی مردم دشت ارژن در این مجموعه گردشگری مشغول بکار هستند وامرار معاش می، کنند و این مجموعه توانسته است به لطف خدا همواره امیدی را در دل خانواده، های این عزیزان زنده نگه‌دارد که حتی در ایام تعطیلی کرونا نیز حق‌الزحمه پرسنل پرداخت شده است.

نور بخش اذعان داشت: اخذ گواهی نامه‌های معتبر و رعایت استاندارهای مربوطه که همگی ناشی از دلگرمی پرسنل زحمت کش است مارا به این جایگاه رسانده است. دریافت گواهی کیفیت منابع آب که کمتر رستورانی حائز این شرایط است از سازمان آب منطقه‌ای فارس اخذ شده است و تجهیز این موضوع بسیار پرهزینه بوده است، لیکن بهداشت مردم و مراجعان و عدم آلایندگی پساب آن منطقه برای ما بسیار پراهمیت است.

وی ادامه داد: اینک پس از سال‌ها تلاش دراین عرصه وتعاملات فرهنگی وگردشگری با ادارات مختلف و مردم شریف کشورمان بخود می‌بالیم که افتخار میزبانی ایشان نصیب ما شده است و توانستیم با ارائه خدمات شایسته بعنوان بهترین رستوران بین راهی درسراسر کشور مطرح شویم.

وی به دریافت لوح تقدیر از معاونت گردشگری وزارت، اشاره کرد و گفت: این لوح حاصل زحمات همکاران بنده دراین مجموعه است. ما همواره تلاش خواهیم نمود دراین مجموعه فرهنگی گردشگری بتوانیم بذرهای آگاهی ومعرفت را برویانیم و تمام تلاش خود را درجهت ارائه خدمت‌رسانی به مردم شریف میهن اسلامیمان بکار گیریم.

مالک مجموعه بزرگ شاندیز ابراز کرد: متاسفانه اخیرا عده‌ایی با غرض‌ورزی و حسادت سعی در تخریب این مجموعه خوش نام داشتند که با لطف خدا نیت شوم و پلیداین افراد برهمگان آشکارگردید واقدام مرتکبینی که درفضای مجازی موجب ارائه شایعات کذب گردیدن از طریق مراجع صالح قضایی در حال پیگیری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر خود لازم می‌دانم از مردم فهیم و شهیدپرور دشت‌ارژن و همچنین اهالی زحمت‌کش شورای اسلامی شهرو روستا ودیگر مسولین استانی تشکر وقدردانی نمایم که با حمایت ایشان توانستیم به این مهم دست یابیم. ازخدای متعال سلامتی و تندرستی همگان را در ظل توجهات امام عصر (عج) و ذعامت مقام معظم رهبری خواهان و خواستارم.

/پایان متن/