گزارش اختصاصی عصر کار از انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس دوازدهم که نمایندگان فارس در فرآیند آن توانستند سه کرسی ریاست را برای مدت یک سال عهده‌دار شوند؛ مسئولیت‌هایی که در ساختار مدیریتی مجلس به عنوان یکی از ارکان اصلی قدرت محسوب می‌شود که این فرصت ایجاد شده برای استان می‌تواند علی‌رغم عملکرد ضعیف کمیسیون‌ها در مجلس یازدهم، زمینه‌ساز ایجاد تحول و پیشرفت در جنوب کشور و تمامی شهرستان‌های فارس با هدف خلق ثروت ملی با تکیه بر منابع بومی باشد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخابات هیات رئیسه اجلاسیه اول در حالی برگزار شد که نمایندگان فارس در شهرهای داراب و زرین‌دشت، شیراز و زرقان و همچنین جهرم و خفر توانستند برخی از این جایگاه‌ها را به عنوان رئیس کمیسیون‌ها عهده‌دار شوند‌.
بر اساس این گزارش آقایان ابراهیم عزیزی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، محمدجواد عسکری به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست و همچنین محمدرضا رضائی‌کوچی به عنوان رئیس کمیسیون عمران انتخاب شوند.
همچنین غلامرضا تاجگردون از دیگر نمایندگان طیف اصلاح‌طلب در جنوب کشور و نماینده گچساران نیز توانست با کسب اعتماد سایر وکلا در جایگاه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز قرار بگیرد.
/پایان متن/