در بازدید مشترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از دفاتر ساماندهی کارگران و استادکاران ساختمانی کلان‌شهر شیراز به بهره‌برداری این طرح با مشارکت همه دستگاه‌های متولی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، وحید خداپرست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ضمن تشکر از مدیریت شهرداری در اجرای این طرح و تلاش برای ساماندهی ایستگاه کارگران و استادکاران ساختمانی، اظهار داشت: پس از اتمام مراحل احداث جایگاه اختصاصی استقرار کارگران ساختمانی نوبت به اجرای طرح ساماندهی است که همه دستگاه‌های متولی می‌بایست پای کار آمده و آن را عملیاتی نمایند.


پژمان شفیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز هم در این بازدید با بیان اینکه این طرح در مناطق سه، چهار، هفت، نه و ده شهرداری احداث شده است، گفت: این ایستگاه‌ها پس از بهره‌برداری مطابق با چارچوبی مشخص به انجمن کارگران و استادکاران ساختمانی شیراز سپرده خواهد شد.
وی در ادامه بهره‌برداری از این طرح را زمینه‌ساز ساماندهی مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان معرفی کرد و افزود: بهره‌برداری این ایستگاه‌ها باعث می‌شود تا با ساماندهی کارگران در مکان‌های مورد نظر و با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای روز در بستر اینترنت، امکان انتخاب فرد یا افراد با رسته‌های فنی مورد نظر به صورت غیرحضوری برای متقاضیان فراهم شود.
به گزارش عصر کار این اقدام برای نخستین بار در فارس و کلان‌شهر شیراز با هدف ساماندهی اشتغال و نحوه بکارگیری شاغلین صنعت ساختمان در حال انجام است که با خلاقیت سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز در تعامل مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی شده و در ماه‌‌های آتی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
/پایان متن/