فرماندار شهرستان سروستان از برنامه‌ریزان ایام نوروز خواست تا رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت کاری برنامه‌های پیش‌رو قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از ایرنا، علی‌حسین بهمنی در جلسه شورای فرهنگ عمومی سروستان که با موضوع ترویج فرهنگ قرآن و ماه مبارک رمضان و با حضور حجت‌الاسلام جاویدی امام جمعه و جمعی از مسئولان و چهره‌های علمی و فرهنگی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد به میزبانی سروستان در مسابقات قرآنی دانش‌آموزی در اواخر فروردین ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم نسل آینده کشورمان هر چه بیشتر با مباحث دینی و قرآنی آمیخته شوند بای آن روز مسابقه را در خاطر این فرزندان شرکت‌کننده به خوبی ترسیم کنیم.

وی افزود: میزبانی شهرستان در مسابقات قرآن یک اتفاق میمون است که باید به فال نیک گرفت و از تمامی ظرفیت ادارات شهرستان استفاده خواهیم کرد تا این رویداد فرهنگی را به نحو احسنت انجام دهیم.

فرماندار سروستان گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان باید در اولویت برنامه‌ها باشد و باید تلاش خود را بکار گیریم تا از هرگونه هنجارشکنی جلوگیری شود.

بهمنی اظهار داشت: با تقدیر از حماسه به یاد ماندنی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برنامه داشتند که مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ باشد اما علی‌رغم همه دسیسه‌ها مردم پای کار آمدند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان نظام زدند.

بر اساس این گزارش در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی از فرماندار محترم شهرستان و مسئول محترم دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان به جهت امانت‌داری و تلاش‌های این عزیزان در طول انتخابات و صیانت از آراء مردم توسط حجت الاسلام جاویدی امام جمعه شهرستان قدردانی شد.

/پایان متن/