آیین باشکوه جشن پیروزی مردم با حضور نماینده ادوار نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور سیل انبوه مردم و چندین هزار نفر از هواداران در سالن دانشگاه آزاد اسلامی لامرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، خادم مردم در خانه ملت در این جشن پرشور و شعور، با بیان اینکه در انتخابات اخیر شاهد تقابل همه‌جانبه مثلث زر و زور و تزویر با جبهه انقلاب بودیم و پول‌پاشی‌ها و تخلفات گسترده‌ای صورت گرفت که باید به آن‌ رسیدگی کرد، خاطرنشان کرد: برخی گفته بودند جهش صنعتی لامرد آنقدر مهم است که بیش از یک نماینده نیاز دارد، لذا حجت‌الاسلام والمسلمین علوی از تهران، جعفر قادری از شیراز و سیدمحسن علوی از لامرد باید وارد مجلس شوند تا این روند سرعت گیرد. اما حجت‌الاسلام علوی که توفیقی نیافت، دکتر قادری هم نیروی شما نبود و بیهوده وی را مصادره کرده بودید، آقای سیدمحسن علوی هم نتوانست وارد مجلس شود.
وی افزود: اتفاقاً اکنون لامرد مثلث توسعه را شکل داده است؛ با لطف الهی و حمایت شما مردم، حقیر از لامرد، دکتر قادری از شیراز و دکتر منان رئیسی برادر داماد اینجانب که استاد خبره دانشگاه است از حوزه انتخابیه قم وارد مجلس شد که اهمیت آن از تهران هم بیشتر است تا بدین‌ترتیب لامرد سه نماینده در مجلس دوازدهم داشته باشد.
/پایان متن/