جمعی از فعالان عرصه گردشگری و صنایع‌دستی فارس با ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار این دیدار که در دفتر ارتباطات مردمی ابراهیم عزیزی برگزار شد، ابتدا گلایه‌ها، مسائل، مشکلات و نیازهای حوزه گردشگری از سوی حاضران بیان شد.

در ادامه ابراهیم عزیزی در سخنانی اظهار داشت: انتظاری که از فعالان عرصه گردشگری داشتیم این بود که بیشتر برای حل مشکلات و مسائل این حوزه از ظرفیت مجلس استفاده کنند.

عزیزی افزود: فعالان عرصه گردشگری به عنوان متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه باید مشکلات خود را با ما مطرح کنند تا ما با اطلاع و آگاهی کامل پیگیر آن شویم، گرچه بارها با وزیر مربوطه در موارد مختلف نشست‌هایی داشته‌ایم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاستی‌های گردشگری در استان فارس بسیار است و متاسفانه زیرساخت‌های استان متناسب با ظرفیت‌های گردشگری نیست.

عزیزی ادامه داد: از یک سو القائات دشمن در ناامن نشان دادن کشور و از یک سو مدیریت‌های ضعیف در حوزه گردشگری در کنار ضعف زیرساخت‌ها موجب شده تا گردشگری ما به جایی نرسد.

او خواستار ارائه پیشنهادات متخصصان این حوزه برای رونق صنعت گردشگری شد و گفت: بهترین کسانی که می‌توانند در این عرصه اظهارنظر کنند، کسانی هستند که به قول معروف خاک این عرصه را خوردند و ما نیز در مجلس از همه توان برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

/پایان متن/