چهاردهمين جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال 1402 برگزار و به مشکلات11فعال صنعتی وتولیدی رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، در این جلسه که به ریاست  مدیر عامل و باحضور معاونان و مديران  شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزارشد مشکلات صنعتگران در حوزه های مختلف ساخت وساز ،دریافت پایان کار،تجميع و تفكيك ،اقساط معوقه ،صدور جواز ساخت،درخواست تجمیع ،ترهین اسناد ،تغيير كاربري و…بررسی و رسیدگی شد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در اين جلسه بر اهتمام ويژه به منظور رفع مسائل و مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي در راستاي دستيابي به رشد توليد و ايجاد اشتغال پايدار خبرداد و گفت:از تمام ظرفيت هاي قانوني براي كمك به صنعتگران استفاده مي كنيم.

سيد مسعود عظيمي  با بيان اينكه بخشي از مشكلات صنعتگران و توليد كنندگان در ارتباط با ساير دستگاه هاي اجرايي است بر ضرورت همگرایی بين  مدیران دولتی و بخش خصوصی تاكيد كرد وگفت:با تعامل و هماهنگي  با دستگاه ها به دنبال رفع مشكلات هستيم.

وي با بيان اينكه كليد حل  مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است گفت: در این مسیر در کنار صنعتگران قرار داريم تا بتوانیم درحد امکان نسبت به حل مشکلات واحدهای صنعتی اقدام کنیم.

از ابتداي امسال تاكنون ۱۴جلسه کمیته  تسهیل و رفع  موانع تولید در  شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار و در اين جلسات به مسائل و مشكلات ۱۲۹واحد توليدي و صنعتي رسيدگي شده است.

جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در  شهرک‌های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات کارشناسی برگزار مي شود.

صنعتگران مستقر در شهرك هاي صنعتي  استان كه متقاضي طرح مشكلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند مي توانند با مراجعه به معاونت صنايع كوچك نسبت به تكميل فرم مربوط اقدام كنند.

ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح‌های صنعتی وانعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، بخشی از وظایف این کارگروه می‌باشد.

/پایان متن/