رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به ۴ راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات امسال تعیین کردند، گفت: در بحث تأمین سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلف‌ها برخورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در اختتامیه همایش ملی شعر فاطمی «در سایه‌سار طوبی» در شهرستان نی‌ریز با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب ۴ راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را برای انتخابات امسال تعیین کردند.

وی با بیان اینکه با دقتی که در تأیید صلاحیت کاندیداها شده است، تلاش شده تا به این ۴ راهبرد توجه ویژه شود، افزود: بحمد الهی امنیت خوبی در شهرستان و استان فارس داریم و استان فارس یکی از استان‌های امن کشور است که بخش زیادی از آن را مرهون تلاش شورای تأمین است.

موسوی با تصریح اینکه امنیت و رقابت در استان فارس نیز شکل گرفته است، گفت: رعایت سلامت و نظارت بر انتخابات هم به خوبی انجام می‌شود تا حق کسی ضایع نشود. در بحث تأمین سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلف‌ها برخورد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه باید راهبردهای رهبر معظم انقلاب را در انتخابات پیگیری کنیم، افزود: تعامل سازنده دست‌اندرکاران امر انتخابات در جهت تأمین سلامت و عدالت، شور و انگیزه حضور مردم را افزایش خواهد داد.

وی تأکید کرد: در مجموعه قضایی استان تکالیف قانونی خود در حوزه‌های مختلف از جمله صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، تقویت شاخص‌های امنیتی، مبارزه با فساد و سایر تکالیف قانونی مصرح در قانون را با جدیت انجام خواهیم داد و برای اجرای دقیق قانون با هیچ کس تعارفی نداریم.

موسوی گفت: اقدام دادگستری شهرستان در مسیر هویت‌سازی فرهنگی شهر نی‌ریز در راستای اهداف فرهنگی مجموعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای عشق و ارادت مردم این دیار به حضرت فاطمه زهرا(س)، به نی ریز وجهه فاطمی داده است و زمانی این آرمان بزرگ و مقدس به صورت کامل تحقق می‌یابد که مردم این به شهر با انجام تکلیف خود در قبال منویات رهبری معظم انقلاب دل حضرت زهرا و سلاله پاک ایشان در هدایت نظام و انقلاب را شاد کنند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین گفت: سال گذشته در اختتامیه همین جشنواره از مردم شهرستان درخواست کردیم که با الگو قرار دادن سیره عملی و روش و منش زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن بخشش و گذشت و جلوگیری از عمیق‌تر شدن اختلافات زمینه تحکیم اصلاح ذات البین را فراهم کنند که شاهد هستیم امسال این شهرستان در پویش ملی « به عشق حضرت فاطمه (س) می‌بخشم» در میان حوزه های قضایی استان فارس جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه هنری و فرهنگی نی‌ریز و بزرگان این دیار در هنر اسلامی خط و کتابت قرآن کریم بیان کرد: علاوه بر این پیشینه سترگ، مردم این دیار به کرّات و به موارد گوناگون پایبندی به ولایت ‌و حمایت از نظام و انقلاب را به اثبات رسانده‌اند که از جمله آن رای صد درصدی مردم نی ریز به نظام جمهوری اسلامی و حضور پر شور در همه انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون است.

/پایان متن/

  • منبع خبر : ایسنا