نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با اشاره به ضعیف و فقیر بودن حوزه مسکن و پروژه‌های عمرانی در بودجه سال آتی از ضرورت توجه به این موارد و ایجاد تغییرات در لایحه خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی در خصوص وضعیت بودجه‌ پروژه‌های عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفـت: علی رغم هدف گذاری ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور و اجرای برنامه‌های کلان ساخت و ساز، متاسفانه در لایحه بودجه سال آتی توجه‌ به این امر صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اعتبارات مرتبط با حوزه مسکن در لایحه بودجه ۱۴۰۳ فقیر است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در لایحه بودجه سال آتی به موضوع مسکن توجهی صورت نگرفته در کمیسیون تلفیق تغییرات را برای این مهم اعمال خواهیم کرد تا شرایط بهتری را در حوزه ساخت و ساز مسکن شاهد باشیم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایجه بودجه ۱۴۰۳ در ادامه با اشاره به وضعیت اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه‌های عمرانی کشور، افزود: در حال حاضر با حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در کشور مواجه هستیم که تکمیل آنها نیازمند تخصیص اعتبارات است اما متاسفانه هرگاه پول کم می‌ آوریم از محل اعتبارات پروژه‌های عمرانی برداشته و یا برای این حوزه کم می‌گذاریم در حالی که روند توسعه کشور از این مسیر طی می‌شود، در جریان بررسی لایحه بودجه حتما به این موضوع نیز توجه خواهیم کرد.

/پایان متن/