میز خدمت شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و سید مصطفی هاشمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و مسايل و مشکلات ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی بررسی و رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در این برنامه که در ساختمان مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز برگزار شد صنعتگران و فعالان تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مشکلات خود را در بخش های دریافت تسهیلات بانکی سرمایه در گردش و ایجادی ،مشکلات عوارض گمرکی و ترخیص کالا،معوقات بانکی و جانشین شدن بانک وتملک واحد، تولیدی،معافیت های مالیاتی،تامین زیرساخت ها،اجرای طرح های توسعه در واحدها،مسائل مربوط به ساخت و ساز و پایان کار،مطالبات مالی از نهادها وشرکت های دولتی مطرح کردند و نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز ضمن بررسی درخواست های صنعتگران ،مسايل آنها را پیگیری کردند.
ابراهیم عزیزی در این میز خدمت ضمن تماس و هماهنگی با مدیران ومسولان در سطوح ملی و استانی ،مشکلات صنعتگران را بصورت موردی پیگیری نمود.
نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها بر پیگیری درخواست های صنعتگران تاحصول نتیجه تاکید کرد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز با بیان اینکه میز خدمت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ابتدای سال گذشته راه اندازی شده است گفت :در این مدت حدود ۳۸ برنامه مختلف میز خدمت باحضور استاندار فارس ،مدیران دستگاه های اجرایی و رییس کل ،دادستان و معاونان دادگستری ،نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار و مشکلات صنعتگران رسیدگی شده است.
سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در راستای برنامه های دولت مردمی وبه منظورارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات انجام می شود گفت:کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم یک اولویت است که ما در شرکت شهرک های صنعتی فارس بصورت مستمر و مداوم خود را مکلف به انجام آن می دانیم.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه گزارشی از وضعیت شهرک صنعتی بزرگ شیراز،طرح های عمرانی و زیرساختی در این شهرک صنعتی و تامین زیرساخت ها نظیر آب و برق ارائه داد و گفت:تامین آب شرب بعنوان یکی از مهمترین نیازهای این شهرک صنعتی در اولویت قرارگرفت و با همکاری شرکت آبفا طرح انتقال آب درحال انجام است و با بهره‌برداری از آن مشکل تامین آب شرب واحد های صنعتی تا چند سال آينده رفع می‌شود.
وي افزود:با بهره برداري از اين طرح در آينده نزديك ،حدود ۵۰ليتر بر ثانيه آب شرب به ظرفيت آب شرب موجود شهرك صنعتي بزرگ شيراز افزوده مي شود.
هاشمي با بيان اينكه خط انتقال آب شرب ازشبكه داخلي توزيع آب شهرك صنعتي تا ورودي شهرك صنعتي توسط اين شركت اجرا و آماده وصل به خط انتقال آبفا است گفت:آبفاي شيراز نيز طرح خط انتقال آب تا ورودي شهرك صنعتي به طول ۵كيلومتر را در دست اجرا دارد كه اميدواريم اين طرح هرچه سريعتر به بهره برداري برسد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعتبارات هزينه شده براي اين طرح شامل خريد انشعاب و اجراي خط انتقال را ۵۵۰ميليارد ريال اعلام كرد.

همچنين نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و رییس و برخی اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن از مجموعه تولیدی صنایع شیشه و پلاستیک دنیابازدید کردند.

در این برنامه بازدید میدانی که با هدف احصای مشکلات تولید و رفع آنها انجام شد ابراهیم عزیزی و سید مصطفی هاشمی و  پناهی از بخش های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید و در گفتگو با مدیران این کارخانه مسائل ومشکلات آن را بررسی و پیگیری کردند.

گروه تولیدی دنیا دارای دو مجموعه تولید پلاستیک و شیشه است که واحد یک در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را بعنوان اولین تولید کننده مخازن نگهداری مایعات به ویژه آب آشامیدنی به صورت چند لایه و همچنین مخازن ۱۶۰۰۰ لیتر و ۱۲۰۰۰ لیتر را بدون داشتن ساپورت اطراف آن به صورت انبوه تولید آغاز کرد.

تولید مخازن نگهداری مایعات از جمله آب آشامیدنی از سایز ۱۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر به صورت یکپارچه و در اشکال و طرح های مختلف نیز در این مجموعه راه اندازی شد تولید دیگر گروه دنیا که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با دستگاه های کامپیوتر و پیشرفته و تمام اتوماتیک از مرحله آماده سازی تا بسته بندی ظروف شیشه ای برای بسته بندی مواد غذایی و بطری از جنس شیشه، واقع در شهرک بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۴ شروع آغاز شده است.

/پایان متن/