بهمن بهروزی با اعلام این خبر، مطرح کرد: پس از اجرایی شدن و بهکارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تائید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی انجام شد. رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز راهاندازی […]
بهمن بهروزی با اعلام این خبر، مطرح کرد: پس از اجرایی شدن و بهکارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تائید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی انجام شد.
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و ابراز داشت: این پروژه یکی از ۱۱ پروژهی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میباشد.
وی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائهشده به مسئول اکیپهای امداد، از جمله خدمات این سیستم است.
بهروزی اذعان داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار می باشد و از این طریق میتوان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینههای صورت گرفته جلوگیری کرد و درنهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر میشود.
مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی میباشد که بهزودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته خواهد شد.
وی گفت: درخواستهایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع خواهد شد و با توجه به گزارش ثبتشده میتوان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را ارزیابی کرد.
/پایان متن/
Sunday, 13 October , 2024