طی حکمی از سوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، ایرج نادری به عنوان سرپرست جدید این مجموعه در فارس جايگزين جلیل مرادی شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار با تغییر و تحولات اخیر دولت میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و با تدابیر استاندار فارس ایرج نادری جایگزین جلیل مرادی شد.
بر اساس این گزارش صبح امروز این تغییرات در شیراز و اداره‌کل تامین اجتماعی فارس در حالی برگزار شد که پیش از این فعالان رسانه، کنش‌گران اجتماعی و حتی کارکنان این مجموعه نسبت به عملکرد ضعیف وی هشدار داده بودند.
خاطرنشان می‌گردد بر اساس آمارهایی که چندی پیش منتشر شد تامین اجتماعی فارس در دوره مدیریت قبل رتبه نخست کشور را دارا بود به دلیل همین نقدها بر عملکرد دستگاه مذکور در رده استان‌های آخر کشور قرار گرفته بود.
نادری به گفته همکاران وی و جمعی از فعالان سیاسی از ولایتمدار، متعهد و متخصص است که امید می‌رود با این انتصاب جدید شرایط بهتری در تحقق اهداف و عملکرد سازمان تامین اجتماعی در فارس ایجاد شود.

شایان ذکر است آقای ایرج نادری قبلا در پست‌های سازمانی مختلف نظیر معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، رئیس شعب تامین اجتماعی، مسئول بودجه و اعتبارات و مسئول حسابداری این اداره‌کل فعالیت نموده است.
/پایان متن/