همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، برنامه میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی فارس در محل دفتر مركزي اين شركت برگزار شد که در این برنامه مدیر عامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی فارس به درخواست ها و مسائل و مشكلان صنعتگران مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان آن رسیدگی کردند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم با گراميداشت هفته بسيج با بیان اینکه بسيج تجلي ايثار و ازخودگذشتگي و اخلاص است گفت:نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در ادارات منجر به ارائه بهتر و مطلوب خدمات و تكريم ارباب رجوع مي شود.
سید مصطفی هاشمی افزود: برگزاری برنامه میز خدمت در دستگاه های اجرایی بستر مناسبی را برای ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی و رسیدگی به مسایل،مشکلات و درخواست های آنان فراهم می کند
وي گفت:این برنامه ها که در راستای برنامه های دولت مردمی مبنی بر ارج نهادن به خواسته‌های عمومی و با تاکید و اهتمام ویژه استاندار فارس بصورت مستمر ومنظم در مناسبت ها و ایام مختلف سال و برگزار می شود تأثیر مناسبی در رفع مشکلات مردمی داشته است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصريح كرد:برنامه های تخصصی میز خدمت ویژه جامعه صنعت نیز با دستور استاندار فارس بصورت مستمر و با حضور دستگاه های اجرایی در شهرك صنعتي برگزار می شود.
وی تصریح کرد:علاوه بر ملاقات های مردمی که هر هفته در دفتر مرکزی شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار می شود ،برنامه میز خدمت باهدف بررسی درخواست ها ومشکلات صنعتگران و باحضور مدیران و معاونان شرکت در محل شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز هر ماه برگزار می شود كه تاكنون در ۸جلسه برگزارشده از ابتداي امسال به مشكلات ۹۶صنعتگر رسيدگي شده است. .
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین از بررسی مشکلات صنعتگران در جلسات داخلی ستاد تسهیل این شرکت نیز خبردادوگفت:جلسات این ستاد نیز بصورت مستمر در هر هفته برگزار می شود كه از ابتداي امسال تاكنون ۱۲جلسه برگزار و به مشكلات ۱۱۵واحد صنعتي رسيدگي شده و بر اساس بررسي ها ۹۰درصد مشكلات طرح شده به نتيجه رسيده است.
لازم به ذکر است در اين برنامه كه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزارشد ،مدیر عامل ،معاونان،مدیران شركت با حضور در نمازخانه شركت به مسائل و مشكلات ۱۵صنعتگر رسيدگي كردند.
همچنين همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، روز گذشته برنامه میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی فارس درکنار سایر دستگاه های اجرایی استان در شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع)برگزار شد.
در این برنامه مدیر عامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی فارس ضمن پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان درخواست های آنها نیز بررسی و رسیدگی کردند.

/پایان متن/