گزارش اختصاصی عصر کار از فرآیند انتخاباتی مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد که با نزدیک شدن به مراحل پایانی صلاحیت‌ها باید دید تداوم حضور نماینده فعلی با ورود چهره‌های جدید به ایستگاه پایانی خواهد رسید یا اینکه دوباره ملت به منتخب دوره یازدهم اعتماد می‌کند؛ انتخاباتی که ممکن است برخی از جوانان با ارائه برنامه‌های تحولی و توسعه‌گرایانه بتوانند پس از گرفتن رای اعتماد از موکلان این منطقه به مجلس دوازدهم راه یابند!

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار با نزدیک شدن به روزهای پایانی برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در محافل گوناگون و اقشار مختلف جامعه تنور رقابت‌ها در حال داغ شدن است؛ به طوریکه چندماه تا روز برگزاری انتخابات و در شرایطی که بسیاری از مردم به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی گله‌مندند اما با ورود چهره‌های جدید به این کارزار هنوز هم جوانه‌های امید در حال رویش بوده و پیش‌بینی می‌شود به چهره‌های کارآمد و اثرگذار فعلی یا جدید در این دوره مجدد اعتماد شود تا در عرصه خدمت‌رسانی به ملت نقش‌آفرین باشند.

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با مساحت و جمعیتی قابل توجه از دیرباز یکی از حوزه‌های مطرح در عرصه انتخابات مجلس بوده است و این محدوده جغرافیایی نقش مهمی در تمامی عرصه‌ها از جمله نظام تولید مانند کشاورزی نیز سهم قابل توجهی دارد. از این رو در ساختار سیاسی و مدیریتی کشور و استان همواره به این حوزه انتخابیه توجهی ویژه می‌شود و سعی بر آن شده با افزایش ظرفیت نمایندگی و همچنین داشتن نگاه توسعه‌گرایانه به این منطقه سعی بر خدمت‌رسانی موثر باشد تا شرایط لازم پیشرفت و ترقی فراهم شود.

با بررسی عملکردهای نمایندگان مجلس در این حوزه انتخابیه چه در دوران قبل و چه در دوره فعلی خوشبختانه همگی توانسته‌اند به سهم خود در خدمت به مردم و توسعه این بوم از جغرافیای سرزمین ایران منشأ خیر و تحول باشند و پیشرفت را در این منطقه که سابقه‌ای به درازای تاریخ دارد به ارمغان بیاورند اما باید دید با نزدیک شدن به دوره دوازدهم، منتخب جدید پارلمان ملی کدام نامزد خواهد شد.

افراد مختلفی از جمله نماینده فعلی بر اساس تکلیف و وظیفه ملی که داشتند در این انتخابات به منظور رقابت برای کسب رای اعتماد از مردم نیز نام‌نویسی کرده‌اند اما باید دید گزینه موفق آیا فرد اصلح در بین نامزدها خواهد بود؟!

به گزارش عصر کار مردم در هر دوره بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی نسبت به انتخاب گزینه‌های مدنظرشان اقدام به دادن رای می‌کنند که ممکن است پس از طی دوران خدمت وکلای ملت از عملکردها آن‌طور که باید رضایت کافی حاصل نشود و تصمیم ملت بر این باشد تا گزینه اصلح و بهتری نسبت به گذشته به پارلمان جدید ورود بدهند که باید دید سرنوشت دوره دوازدهم مجلس از حوزه‌ انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به چه نتیجه‌ای خواهد رسید؟

بر اساس این گزارش در مطرح کردن کاندیدای شاخص‌ این دوره تا نهایی شدن اسامی طی فرآیند قانونی انتخابات باید صبر کرد اما با توجه به عدم حضور آقایان برومندی، ابراهیمی و قبادی که از نمایندگان و مدعیان دوره‌های پیش بودند در ادامه بایستی منتظر ماند تا ببینیم این فضای رقابتی به کدام سو خواهد رفت و چند قطبی همیشگی در این رقابت‌ها بر کدام یک از گزینه‌های فعلی متمرکز می‌شود؟!

بر اساس تحلیل میدانی عصر کار در این حوزه انتخابیه علاوه بر جلال رشیدی‌کوچی نام‌های مختلفی از جمله امین صادقی بکیانی به عنوان یکی از پدیده‌ها و چهره‌های جدید و جوان انتخاباتی مطرح می‌شود که در مطالب تفصیلی آتی به آن پرداخته خواهد شد.

/پایان متن/