در فرآیند بازدید فرماندار سروستان از یک بند خاکی به اهمیت رفع نگرانی‌های مردمی ار بحران‌های احتمالی و وظیفه دستگاه‌های اجرایی دولت در اجرای ملاحظات فنی در عملیات عمرانی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سروستان، علی‌حسین بهمنی با همراهی معاون عمرانی طی بازدیدی از روند مقاوم‌سازی بند خاکی له قول موسوم به سد حاجی‌زاده، اعلام کرد: این بند خاکی در شرق روستای مومن‌آباد است که با توجه به اهمیت پیشگیری از بحران‌های احتمالی تصمیم بر رفع مشکل و ترمیم این سازه آبی گرفته شد.
وی با اشاره به جزئیات مقاوم‌سازی این سازه آبی، ادامه داد: با توجه به شروع فصل بارندگی و استاندارد نبودن سازه بند خاکی در زمان وقوع بارندگی‌های سیل‌آسا و نگرانی‌های مردمی و همچنین اعضای ستاد مدیریت بحران مقرر گردید بهره‌برداران این بند خاکی نسبت به مقاوم‌سازی آن اقدام نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان سروستان گزارش‌های کارشناسان فنی را در تمامی امور مبنای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: عملیات مقاوم‌سازی این بند خاکی از اوایل مهرماه سال جاری بر اساس ملاحظات فنی آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده فرآیند اجرایی پروژه مذکور به اتمام برسد و نگرانی‌ها در این رابطه برطرف شود.
/پایان متن/