رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس در هجدهمین اجلاس این مجمع، ورود خیرین به انجام کارهای بزرگ را نشانه نور ایمان و تقوای آنان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» در این اجلاس سالانه که صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، خیرین را افرادی دانست که دارای همت بالا هستند و گفت: با حضور دست اندرکاران این مجمع به محضر مقام معظم رهبری، ایشان توسعه و تشکیل این مجمع را در سراسر کشور مطرح کردند و در طی ۲۱ سال فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس، اقدامات مطلوبی را در عرصه سلامت شاهد بوده و هستیم.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس محور مهم ایجاد این مجمع را توسعه کار جمعی، با شرکت افراد با ایمان و دارای اراده قوی دانست که به نحوی کارشناسی شده و اطمینان بخش، در توسعه خدمات این حوزه ورود کرده و تا کنون به گونه ای روزافزون، ثمربخش بوده است.

آیت الله دستغیب با تاکید بر اینکه اقدام جمعی از روی آگاهی و علاقه، ثمربخش خواهد بود؛ گفت: قلب های خیرین، جایگاه لطف و کمک به دیگران است و نور ایمان و تقوا، آنان را به کارهای بزرگ واداشته است.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه طی ۲۱ سال گذشته، کارهای بزرگ و ارزشمندی به همت خیرین در عرصه سلامت رقم خورده است، این امر را گویای شکوه جلوه الهی در وجود پاک خیرین دانست و افزود: در حال حاضر استان فارس نیازمند تلاش، همراهی و هماهنگی بیشتر در امور خیر است.

آیت الله دستغیب در ادامه به جنایات صهیونیست ها در حمله به بیمارستان المعمدانی و مردم مظلوم غزه اشاره کرده و اظهار کرد: این نشان می دهد انسان می تواند حرکت در یکی از دو جهت خیر رساندن به مردم و یا ظلم و جنایت را انتخاب کند.

/پایان متن/