سیدمحی‌الدین حسینی‌ارسنجانی؛ دبیر سرویس فرهنگی// از اوضاع وخیم غزه در فلسطین اشغالی تا جنایت جنگی اسرائیل و حمله وحشیانه آن‌ها به مراکز امدادی و درمانی تا نسل‌کشی با کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان غیرنظامی و نقش‌آفرینی جبهه مقاومت که این وضعیت منطقه، جهانیان را با چالش جدیدی در راستای محکومیت رژیم صهیونیستی مواجه کرده است.

سيدمحی‌الدین حسینی‌ارسنجانی، روزنامه‌نگار و دبیر سرویس فرهنگی عصر کار در خصوص حملات دردمنشانه رژیم اشغالگر قدس به نوارغزه به عموم مردم، اظهارداشت: بمباران وحشیانه و غیرانسانی بیمارستان معمدانی در نوار غزه و شهادت و زحمی شدن صدها نفر از زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه غزه توسط رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسراییل را باید نخست به ساحت مبارک امام عصر(عج) آن مهدی موعود و آن منجی عالم بشریت به اذن خدا و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان و به مردم مظلوم و بی‌پناه لبنان و فلسطین و خصوصا به مردم دربند و تحت ستم غزه تسلیت گفت.

وی گفت: خونهای پاک بی گناهان غزه و شهدای اخیر بمبارانها و موشکباران های رژیم صهیونیستی بالاخره دامان کثیف اسراییل این جرثومه فساد و تباهی و این رژیم پوشالی و پر ادعا را خواهد گرفت و پیروزی به حول و قوه الهی با مظلومان فلسطینی خواهد بود. جهان رسانه ای غرب که خود را پرچمدار آزادیهای دروغین میداند با سرپوش نهادن بر جرم و جنایتهای قصابان مدیترانه ای به کنجی خزیده و خفه خون گرفته اند و با سکوت زشت و معنادارشان در اندیشه حمایت و دفاع از رژیمی هستند که دیر یا زود با خشم حزب‌الله و گردانهای مقاومت به فنا خواهد رفت.

اهمال و سستی سران مرتجع دنیای عرب در برابر جنایات اسراییل

ارسنجانی افزود: دنیای عرب بویژه عربهای سرگردان و خوش گذران و سران مرتجعشان اگر اتحاد لازم داشتند نباید اجازه میدادند اشغالگران و یهودیان، اقوامی نفرین شده از سوی خدا و قرآن به حریم آنها تجاوز نمایند و اینگونه زنان و کودکان و شهروندان بی پناهشان را به خاک و خون کشیده و مثله نمایند. به راستی کجایند امیران و سران مزدور عرب و هم پیمانان با رژیم خبیث و کثیف اسراییل تا ببینند و بدانند که اگر به این رژیم جانی میدان دهند بساط عیش و نوش و دودمانشان را بر باد خواهد داد.

عضو خانه مطبوعات فارس بیان داشت: وقایع رقت بار و دلخراش این روزهای غزه و کرانه‌های باختری محصول اهمال و سستی سران مرتجع دنیای عرب و بی تفاوتیهای آنان به همنوعان خود و مردمی از جنس و زبان و نژادشان و  نشانی بارز و آشکارا از ادعاهای واهی غرب در اجرای دموکراسی و آزادی و برقراری نظم نوین جهانی است.حمله مکرر اسراییل به مدارس و بیمارستانها و مراکز ممنوعه و کشتار لحظه ای زنان و دختران و کودکان و خردسالان و سالخوردگان اوج سنگدلی و خون آشامی و خباثت رژیم ددمنش اسراییل را در پیش چشمان بهت زده آدمیان معاصر به نمایش گذاشته است.

ایران؛ همواره اول حامی مظلومان جهان است

این روزنامه نگار معاصر خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران همواره اول حامی مظلومان و محرومان جهان نمی‌توانند به این دست حملات کور و این همه جنایات اسراییلی‌ها بی تفاوت باشند از این جهت با هشدار جدی به نتانیاهوی جلاد و کابینه قصاب او ندا میدهند مبادا که با خشم سرداران و امیران ایرانی که در طول تاریخ بشری مدافع حق و مخالف ناحق گوییها و ظلم و ستمها بوده اند روبرو شوند که اگر اینگونه شد خاک زمین و زمانشان را بر باد داده و هستی و نیستیشان را نابود خواهند کرد.

سیدمحی‌الدین حسینی ارسنجانی همچنین تصریح کرد: اینگونه اقدامات اسراییل حاکی از استیصال او در عرصه های منطقه ای و بین المللی است. حوادث هولناک چند روز گذشته در سرزمینهای اشغالی واز جمله در غزه به نوعی شمارش معکوس شکست رژیم پرمدعای صهیونیستی است. رژیمی که ادعای برخورداری از برترین ارتش دنیا را داشت اما توان دفاع از خود در برابر چند راکت و چند گروه دست خالی از نیروهای مقاومت را نداشت و طوفان الاقصی تمامی ادعا های آنان را بر باد داد و آبروی بین المللی این رژیم خیالی را به یک باره در کل دنیا برد.

این فعال میراث‌فرهنگی و دبیر برنامه شاهدان شیراز تاکید کرد: آمریکا و غرب خوب می‌دانند که چه هزینه‌های سنگینی بابت دفاع از سران کثیف رژیم جعلی اسراییل میپردازند و دیر یا زود، بالاخره باید روزی تاوان سخت حمایتها و پشتیبانی های مالی و تسلیحاتی از او را بدهند. بمباران وحشیانه و همراه با جنون بیمارستان غزه، با هدف احیای معادله نامتوازن یک کشته اسرائیلی در مقابل چند نفر فلسطینی صورت گرفته اما انان کور خوانده اند و نمیدانند در حملات برق آسا و غافلگیرانه‌ای که حزب الله و گروههای مقاومت در پیش دارند‌ هرگز نمی‌گذارند خونهای پاک برادران، خواهران و پدران و مادران،دختران،پسران و عزیزانشان که به تازگی و قبلا شهید شده اند پایمال گردد.

فاجعه انسانی در غزه سخت و دردناک است!
خبرنگار و یادداشت‌نویس پایگاه خبری‌تحلیلی “عصر کار” گفت: به اعتقاد کارشناسان سیاسی و تحلیلگران جنگ منطقه ای،”هر چند تعداد قربانیان بیمارستان معمدانی از حیث عدد بیش از دو برابر قتل‌عام روستای دیر یاسین در سال ۱۹۴۸ است. اما این فاجعه با توجه به بازتاب منطقه‌ ای و جهانی گسترده آن در صورت تداوم خشم عمومی در منطقه، احتمال شعله ور شدن کل منطقه و گسترش جنگ را بیشتر نموده و به‌ تبع آن نگرانی فزاینده نسبت به خروج اوضاع از کنترل می‌تواند مراکز تصمیم‌ گیری در آمریکا و اروپا و دینر کشورها را به این جمع‌بندی برساند که تا دیر نشده به دنبال راه‌ حلی برای پایان توقف حملات اسرائیل به غزه باشند تا از وقوع انفجارات بعدی در منطقه خاورمیانه پیشگیری شود …”
حسینی ارسنجانی که سابقه سی سال کار خبری و رسانه ای دارد با یاد کردی از شهدای بزرگ مقاومت، اظهار داشت: حماس و حزب‌الله، گردان‌های عزالدین قسام و دیگر گروههای مقاومت در سرزمینهای اشغالی از جمله نیروهای جان برکف فلسطینی و لبنانی با درس گرفتن از مکاتب امام خمینی (ره) خامنه ای(مدظله)،سید حسن نصراله (دامت برکاته) و شهدای بزرگ مقاومت از جمله سردار شهید سپهبد سلیمانی، ابو مهدی المهندس، فتحی شقاقی، عماد مغنیه، سمیر قنطار، مصطفی بدرالدین و… روزنه هایی از امید به فروپاشی رژیم صهیونیستی در دل دارند و قطعا رژیم اشغالگر قدس را شکست سختی خواهند داد.
فعال رسانه استان فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: با وحدت بیشتر و همراهی بهتر دنیای اسلام تا چند ماه و نهایتا تا چند سال آتی همانگونه که رهبرانقلاب هم بر آن تاکید کرده و پیش بینی نموده اند دیگر خبری از اسراییل این غده سرطانی و جرثومه فساد و تباهی بر روی زمین نخواهد بود و مسجد الاقصی و قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان از لوث وجود قوم ننگین و مطرود شده عبری و یهودیان ظالم و ستمگری که به زور و اجبار و اشغالگری فلسطین را تصاحب نموده و ساکن در کرانه باختری و سواحل دریای مدیترانه شده اند، پاک خواهد شد.
/پایان متن/