جشن مردمی «طوفان الاقصی» در راستای حمایت از قیام بزرگ مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجمع جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز در این کلان‌شهر در حال برگزاری است.

جشن مردمی «طوفان الاقصی» در راستای حمایت از قیام بزرگ مردم مظلوم فلسطین شب گذشته در بلوار شهید چمران شیراز جنب موکب عزیزم حسین همراه با نور افشانی و پخش شیرینی برگزار شد.

همچنین تجمع جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز نیز در مرکز این کلان‌شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد که با توجه به اتفاقات اخیر نوار غزه، نه تنها در شهر‌های ایران بلکه در کشور‌های جبهه مقاومت به خصوص یمن، مردم به شادی و تجمع در حمایت از فلسطینیان پرداختند.

نیرو‌های حماس امروز صبح ۱۵ مهر ماه به وسیله موشک و راکت ابتدا برخی از نقاط رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند و هم اکنون در حال پیشرفت هستند؛ «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نفوذ کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در عملیات طوفان الاقصی، ۱۰۰۰ نیروی مبارز فلسطینی به شهرک‌های یهودی نشین اطراف غزه حمله بردند و همچنین دست کم ۱۰۰ صهیونیست از زمان آغاز این عملیات به هلاکت رسیده و ۱۰۰۰ صهیونیست دیگر زخمی شده‌اند. همچنان نیز درگیری‌ها در ۲۵ پایگاه ادامه دارد.

/پایان متن/