رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به لحاظ عمرانی وزارتخانه ضعیفی است، گفت: وزارت ورزش باید از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد مسائل عمرانی حوزه ورزش استفاده کرده و مراکز ورزشی در شأن مردم احداث کند.

محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم، محدود بودن فضاهای ورزشی و استادیوم ها در کشور را یادآور شد و گفت: برخی از استادیوم‌هایی ورزشی به لحاظ کیفیت ساخت وساز باید مجددا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرند، همچنین در مناطق که تراکم جمعیت بالاست، وزارت ورزش باید ورود کرده و اقدام به ساخت ورزشگاه کند.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم بودن فضاهای ورزشی در شهرها و روستاها، عنوان کرد: هم اکنون فضاهای ورزشی ما در کشور از استاندارهای دنیا عقب تر بوده و انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان در این حوزه اقدام جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به لحاظ عمرانی وزارتخانه ضعیفی است، تاکید کرد: وزارت ورزش باید زیرساخت ها و فضاهای ورزشی در تمام نقاط کشور را مورد بررسی قرار داده و ضعف ها موجود را برطرف کند. ضمن اینکه وزارت ورزش نباید خود را محدود به چند تیم ورزشی به ویژه در پایتخت کند، در برخی از مراکز استان‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند، بسیاری از ورزشکاران ما در شهرهای دور دست حضور دارند و به دلیل نبود زیرساخت مناسب و عدم دسترسی به مراکز استعدادیابی و معرفی نمی‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان باید از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد مسائل عمرانی در حوزه ورزش استفاده کرده و مراکز ورزشی در شأن مردم احداث کند.

/پایان متن/