مدیرعامل توزیع برق شیراز دستور بررسی و اقدام قانونی در زمینه تأمین روشنایی عمومی و ایجاد ایمنی لازم پروژه عمرانی در دست اجرا بلوار همت که توسط شهرداری منطقه ۶ در حال انجام است را صادر و خواستار حل سریع مشکل مذکور به منظور ارائه خدمت مناسب به شهروندان شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار عصر روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه برخی از شهروندان ساکن در منطقه ۶ شیراز از مدیریت توزیع برق شیراز خواستار تامین روشنایی لازم و ایجاد شرایط مناسب ایمنی در پروژه عمرانی رفع نقص یکی از پل‌های بلوار همت شدند.

آن‌طور که شهروندان مطالبه‌گری کرده‌اند به شرح زیر است:

“مدیر محترم توزیع برق شیراز

درودتان باد

شهرداری منطقه ۶ به منظور رفع نقص پل و تقاطع شهید رودکی در کوچه ۱۲ همت جنوبی اقدام به اجرای عملیات عمرانی نموده است. لکن علیرغم بارها تذکر و تلفن به اتفاقات برق مجددا یادآوری می‌گردد؛ روشنایی این کوچه در محل اجرای طرح دچار نقص است علاوه آنکه روشنایی پل هم در این سمت همیشه خاموش است. لطفا تا قبل از هر اتفاق ناگوار برای ساکنین این کوچه اقدام به رفع نقص از روشنایی معبر ۱۲ بفرمایید. قرار است این پروژه به عمق ۳ متر و عرض ۲ متر به منظور رفع نقص پل اجرا شود. لطفا دستور اقدام صادر فرمایید.”

در همین راستا خبرنگار عصر کار با پیگیری‌های که انجام داد طی یک مصاحبه اختصاصی با مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز خواستار تامین روشنایی عمومی و در دستورکار قرار دادن ایمنی لازم در این پروژه عمرانی شد.

محمدرضا سلاحی در این باره به عصر کار گفت: به اطلاع عموم شهروندان گرامی می‌رساند که اجرای هر پروژه شهرداری که نیاز به مشارکت شرکت توزیع برق باشد دو دستگاه با سایر دستگاه‌ها بر اساس تکلیفی که دارند اقدام خواهند نمود.

مدیرعامل توزیع برق شیراز ادامه داد: در رابطه با این مسئله پیش آمده به محض دریافت پیام،  همکاران به محل مراجعه و وضعیت روشنایی را بررسی کردند؛ کوچه ۱۲ همت جنوبی کوچه جنب پل شهید رودکی میباشد که دارای ۱۲عدد لاکپشی ۱۵۰وات می‌باشد و بطور کامل روشن بوده و یک عدد چشمک زن است که تعويض خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با وضعیت روشنایی پل هم اعلام کرد: در رابطه با پل شهید رودکی همزمان با سازه پل طرح روشنايی در سه سال گذشته اجرا گردید که در زمان اجرا به علت اختلاف با پیمانکار امکان تحویل آن به شرکت توزیع و روشن نمودن آن میسر نشد؛ بنا به اطلاع واصله در آینده بسیار نزدیک پروژه تحویل شرکت توزیع برق خواهد شد.

او به شهروندان مطالبه‌گر گفت: چنانچه محل دیگری هم در این منطقه مورد نظر است نگارنده محترم با مراجعه به مدیر منطقه ۵ توزیع مطرح فرمایند قطعا پیگیری خواهد شد.

وی افزود: به هر حال با توجه به گزارش شهروندان دغدغه‌مند در این زمینه هر اقدامی دیگر از این مسئله که در چارچوب شرح وظایف قانونی و اختیارات شرکت توزیع برق شیراز باشد در اسرع وقت پیگیری خواهد شد تا مشکلی جانی و مالی برای هیچ یک از شهروندان و مجموعه‌های خدمات‌رسان پیش نیاد.

سلاحی در پایان گفت: خدمات‌رسانی به مردم یکی از افتخارات شرکت توزیع برق و همکاران ما می‌باشد و در این زمینه تمام تلاش خود را بکارگیری خواهیم کرد.

/پایان متن/