مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس، گفت: طرح نظرسنجی مدیریت مصرف برق ویژه تابستان امسال در این شرکت همزمان با سراسر کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار،محمدرسول تحفه، با بیان اینکه نظر مشترکان بخش خانگی یکی از ملاک‌های تعیین سیاست‌های اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق در نظر گرفته می‌شود، گفت: با اجرای این نظرسنجی می‌توان میزان اثر بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع و آگاهی شهروندان در خصوص پاداش ۲۰ برابری وزارت نیرو را مورد بررسی قرار داد و بر همین اساس سیاست‌های اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف برق را اعمال نمود.
وی افزود: از زمان شروع برنامه‌های مدیریت مصرف در خرداد ماه امسال و اعلام طرح پاداش ۲۰ برابری وزارت نیرو برای مشترکان خوش مصرف خانگی، برای تشویق و ترغیب همه مشترکان به رعایت مصرف برق و نحوه بهره مندی مشترکان خانگی از این طرح، از همه ظرفیت‌های موجود و جمله تبلیغات محیطی در شهرستان ها، تهیه اخبار با موضوع مدیریت مصرف و طرح تشویقی وزارت نیرو، گزارش‌های خبری صدا و سیمای مرکز استان، ساخت و پخش نمایش‌های رادیویی، نشان آگهی و زیرنویس‌های تلویزیونی، برگزاری مسابقه، انتشار محتوا‌های مدیریت مصرف شامل کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و … در فضای مجازی و گروه‌های پربازدید، استفاده شد که با نتایج بسیار مطلوبی همراه شد.
کارشناس مسئول نظرسنجی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم گفت: نظر سنجی ملی مصرف برق دارای سه مرحله ابتدا پیامکی است که برای مشترکان خانگی این شرکت ارسال شده و مرحله دوم آن از طریق تماس تلفنی با مشترکان و مرحله سوم که مراجعه حضوری است در حال اجرا است.

عاطفه زارع، اظهار داشت: از همه مشترکان درخواست می‌شود تا با شرکت در این نظر سنجی، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را برای بهبود خدمات یاری نمایند.