سردرگمی ۳۰ساله تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی در فارس نسبت به واگذاری زمین و ایجاد شرایط ساخت خانه مورد مطالبه اعضای آن از مسئولان دولتی و قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، حدود ۳۰ سال پیش اراضی شهر صدرا با دستور مقامات ارشد دولتی و واریز مبلغ مورد نیاز ارزش زمین در حالی به اعضای یک تعاونی مسکن در بخش جهاد کشاورزی فارس واگذار شد که در آن‌ها سال‌ها امید به ساخت مسکن جهت خانه‌دار شدن داشتند اما این روند پس از این همه سال هنوز بلاتکلیف و چشم‌انتظار توجه جدی مسئولان دولتی و حتی قضایی است.

آن طور که از گزارش صدا و سیما پیداست با وجود گذشت بیش از ۳۰ سال از واگذاری و فروش زمین به هزار نفر از کارکنان جهاد کشاورزی فارس، همچنان اعضاء نتوانسته‌اند در زمینشان مسکن بسازند.

طی این گزارش که اخیرا از صدا و سیما منتشر شد بیش از ۳۰ سال است که ۶۷ هکتار زمین در مجموعه قصر سبز شهرصدرا به مجموعه  سازمان جهادکشاورزی استان شامل اداره‌کل دامپزشکی و امور عشایر‌ی استان واگذار شده ولی هنوز بعد از سه دهه زمین تحویل این اعضاء نشده و نتوانسته‌اند صاحب سرپناه شوند.

عصر کار در راستای انجام رسالت حرفه‌ای که دارد از مقامات قضایی فارس به ویژه دادستان به عنوان مدعی‌العموم خواستار رسیدگی جدی به این مسئله ترجیحا بدون تشریفات اداری است تا این مال‌باختگان با حمایت همیشگی دستگاه قضا به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا نمایند.

/پایان متن/