به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی‌جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در گفتگو با خبرنگار تلویزیون مرکز استان فارس گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان مردم در شرکت آبفا فارس بحمدالله امروز شرایط خوبی را در حوزه آبرسانی به مردم شهرها و […]

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی‌جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در گفتگو با خبرنگار تلویزیون مرکز استان فارس گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان مردم در شرکت آبفا فارس بحمدالله امروز شرایط خوبی را در حوزه آبرسانی به مردم شهرها و روستاها شاهد هستیم.

وی افزود: البته این بدان معنا نیست که مشکلات وجود ندارد. بالطبع بعضا با چالش‌هایی در برخی نقاط استان مواجه هستیم که حاصل تداوم خشکسالی و تبعات ناشی از آن است که برآنیم تا این چالش‌ها را نیز با کار مضاعف به حداقل برسانیم.

صادق پور در ادامه به بیان عملکرد شرکت آبفا فارس در ۲ سال گذشته پرداخت و گفت: بی تردید آنچه محقق شده است حاص تمام توان ما بوده و برای حصول آن از هیچ کوششی مضایقه نشده است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس به برنامه‌های شرکت آبفا فارس در آتی نیز اشاره نمود و اظهار کرد: مردم یقین داشته باشند خادمانشان در شرکت آبفا فارس برای تأمین مطلوب آب شرب آنان و استمرار خدمت‌رسانی در این حوزه صادقانه در تلاشند.

/پایان متن/