فرماندار داراب تعداد و میزان پروژه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی دستگاه‌های اجرایی را ۳۲ عنوان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰هزار میلیاردریال در هفته دولت معرفی کرد.

خلیل اقتصادی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان داراب در رابطه با دستاوردهای دولت سیزدهم در این منطقه به خبرنگاران گفت: با آغاز هفته دولت که نماد خدمت‌گزاری و یادگار خاطرات ارزشمند دو شخصیت فداکار اسلام و ایران، شهید رجایی و شهید باهنر که از دولتمردان مردمی اوایل انقلاب بودند، پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان رونمایی شد.

وی با اشاره به این پروژه‌ها ضمن تاکید بر تداوم مسیر پیشرفت و توسعه در داراب، ادامه داد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری از ۳۲ پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی بودیم که مسیر خدمات‌رسانی در دولت مردمی سیزدهم همچنان با برنامه‌ریزی هدفمند و توسعه‌گرایانه تداوم پیدا خواهد کرد.

اقتصادی با تاکید بر اینکه ایجاد و بهسازی آسفالت معابر شهری و روستایی یکی از اقدامات اثرگذار دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود، افزود: این اقدام عمرانی توسط دولت و شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطحی به میزان ۵۰۰هزار مترمربع صورت گرفته که نقش بسزایی در ایجاد رفاه و آسایش مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان داراب داشته است.

فرماندار ویژه داراب میزان اعتبار پروژه‌های هفته دولت را بالغ بر ۷۰۰۰هزار میلیاردریال ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعدد دیگری هم در دست مطالعه و اجرا قرار دارد که با تکمیل آن امکان بهره‌برداری از آن با هدف ارائه به مردم فراهم خواهد شد.

مقام ارشد دولت در شهرستان داراب از افتتاح پروژه بزرگ گازرسانی به شهر رستاق و ۷ روستای این بخش خبر داد و گفت: این پروژه در سفر دوم ریاست‌جمهوری به فارس با اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیاردریال و بهره‌مندی دوهزار خانوار از نعمت گاز به مرحله افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

خلیل اقتصادی در پایان گفت: پروژه‌های متعدد دیگری هم با هدف محرومیت‌زدایی برخی از مناطق شهرستان داراب و ایجاد شرایط لازم و مناسب توسعه در شهرها و روستاهای مختلف به منظور پیشنهاد به مقامات عالی دولت آماده شده است تا بتوان در این سفر از فرصت قانونی گرفتن مصوبه دولت بهره‌مند شد.

/پایان متن/