هشتمين جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال 1402 برگزار و به مشکلات ۹فعال صنعتی وتولیدی رسیدگی شد.

در این جلسه که به ریاست مدیر عامل و باحضور معاونان ومدیران شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزارشد مشکلات صنعتگران در حوزه های مختلف ساخت وساز ،دریافت پایان کار،اقساط معوقه ،صدور جواز ساخت،درخواست تجمیع ،ترهین اسناد ،تغيير كاربري و…بررسی و رسیدگی شد.
از ابتداي امسال تاكنون ۸جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار و در اين جلسات به مسائل و مشكلات ۶۰واحد توليدي و صنعتي رسيدگي شده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با مثبت ارزیابی کردن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:بر اساس بررسی های انجام شده دریک سال گذشته مشکل ۱۹۵ واحد صنعتی در جلسات این کارگروه مطرح که بیش از ۹۰درصد مصوبات این کمیته اجرایی و منجر به رفع موانع و مشکلات شده است.
سید مصطفی هاشمی افزود:گره گشایی از تولید در راستای رونق تولید از مهمترین اهداف برگزازی جلسات این کارگروه است و در این جلسات و با حضور معاونان ومدیران ،راهگشاترین تصمیم برای رفع مشکلات وموانع واحدهای صنعتی اتخاذ می شود.
جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات کارشناسی برگزار مي شود.
صنعتگران مستقر در شهرك هاي صنعتي استان كه متقاضي طرح مشكلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند مي توانند با مراجعه به معاونت صنايع كوچك نسبت به تكميل فرم مربوط اقدام كنند.
ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح‌های صنعتی ثبت شده در سامانه مانع زدایی، پشتیبانی و رفع موانع تولید، انعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، بخشی از وظایف این کارگروه می‌باشد.

/پایان متن/