بازدید مشترک مدیریت شهری و اصحاب رسانه در ادامه چهارشنبه‌های عمرانی از سومین سال شورای اسلامی شهر، به پروژه عمرانی-فرهنگی پردیس سینمایی جوان در منطقه ۲ شهرداری شیراز رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، بازدید مشترک مدیریت شهری و اصحاب رسانه در ادامه چهارشنبه‌های عمرانی از سومین سال شورای اسلامی شهر، به پروژه عمرانی-فرهنگی پردیس سینمایی جوان در منطقه ۲ شهرداری شیراز رسید.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید تصریح کرد: این مجموعه یکی از پروژه‌های بسیار خوبی است که در دوره مدیریت شهری قبل کلنگ‌زنی و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

رضا محمدیان با اعلام اینکه این پروژه در دوره فعلی مدیریت شهری به اتمام می‌رسد، افزود: این مجموعه، پروژه‌ای فرهنگی است که در یکی از مناطق محروم شهر شیراز در حال اجراست و احداث آن موجب محرومیت‌زدایی و ارتقای جایگاه منطقه خواهد شد.

این مقام عمرانی حوزه پارلمان شهری شهر شیراز از شهردار این کلان‌شهر خواست تا این پروژه همزمان با بهره‌برداری از آن افتتاح شود.

او خاطرنشان کرد: بهره‌بردار این پروژه باید رویکردی اقتصادی و تجاری را در نظر نداشته باشد و تأکید آن بر رویکرد فرهنگی باشد.

/پایان متن/