شهردار شیراز از افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت به میزان ۲۷۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، محمدحسن اسدی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری، گفت: اعتبار پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز و یا به افتتاح و ‌بهره‌برداری می‌رسند، به میزان ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

افتتاح ایستگاه مترو عدالت با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار، بهره‌برداری از ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در سطح مناطق یازده‌گانه شیراز، آغاز عملیات اجرایی خط ۴ مترو از ایستگاه رازی از جمله این پروژه‌هایی بود که شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت، آغاز و یا یه افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

اسدی با بیان اينکه یکی دیگر از پروژه‌های مورد بهره‌برداری بازار پروتئین در خیابان کارگر در محله دروازه کازرون است، عنوان کرد: این پروژه در نوع خود در کشور بی‌نظیر است و به جهت ساماندهی و انتقال صنوف پروتئینی، صیفی و لبنی در این محله احداث شده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: شهرداری تا پایان سال جاری پروژه‌هایی اجرا می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است و بهره‌برداری از سه بزرگراه در شهر شیراز تنها یکی از این پروژه‌های شاخص است.

/پایان متن/