رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نودمین جلسه عادی این کمیسیون و بازدید میدانی از پروژه‌های شهرداری منطقه ۶ گفت: پروژه‌های عمرانی متعددی در همه مناطق یازده‌گانه تعریف و بر اساس بودجه و اعتبارات مصوب در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نودمین جلسه عادی کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز که با بازدید میدانی و محوریت بررسی پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ و لوایح ارسالی شهرداری به کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورا در شهرداری منطقه ۶ برگزار شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این راستا اظهار کرد: پروژه‌های لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث بوستان‌های محله‌ای، بهسازی، ایجاد و مرمت فضای سبز، لکه‌گیری و جهش آسفالت معابر در حال اجرا و پروژه و اصلاح هندسی سه‌راه قدوسی غربی به خیابان وکلا به اتمام رسیده است.

رضا محمدیان تأکید کرد: بخشی از پروژه‌ها تا دهه فجر و بخشی دیگر تا اردیبهشت سال آینده به مناسبت هفته شیراز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با رضایتمندی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های منطقه ۶ گفت: در محدوده این منطقه بالغ‌بر۵۰ پروژه محله‌ای در حال اجرا است و مجموعه مدیریت شهری در این منطقه تمام سعی و کوشش خود را در جهت رفاه حال شهروندان به کار گرفته است تا این پروژه‌ها هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ گفت: در شهرداری شیراز پروژه‌های عمرانی متعددی در همه مناطق یازده‌گانه تعریف و بر اساس بودجه و اعتبارات مصوب در حال اجراست.

/پایان متن/