سی و سومین نمایشگاه مبلمان منزل و اداری شیراز از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: شرکت‌های مطرح تولیدی مبلمان از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مرکزی، همدان، البرز و لرستان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: این دوره نمایشگاه مبلمان شیراز با حضور ۱۳۰ شرکت تولیدی در مساحت ۱۶ هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت سایت نمایشگاهی فارس برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی با بیان اینکه نمایشگاه‌های داخلی ویترینی مهم برای ارائه محصولات تولیدکنندگان مبلمان محسوب می‌شوند، گفت: هدف نمایشگاه‌ها برای صنعت مبلمان؛ هم تامین بازار موردنیاز داخل تولید کنندگان است و هم اینکه با تبادل اطلاعات و دانش و تجربیات مشارکت کنندگان می‌تواند زمینه صادرات محصولات را مهیا کند.

نهاوندی گفت:صنعت مبلمان به دلیل تاثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه‌ای در رونق اقتصاد کشور برخوردار است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: شهروندانی که قصد خرید مبلمان، سرویس خواب و تشک و کالای خواب را داشته باشند، می‌توانند از تخفیفات در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند تا روز یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی فارس از این نمایشگاه بازدید کنند.

/پایان متن/