شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم: همراهی و هم گامی مردم موجب استحکام انقلاب شده است و سازمان‌های مردم نهاد همواره به صورت خودجوش و داوطلبانه، پای کار نظام و انقلاب بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مهندس شعبانی در جلسه با سازمان های مردم نهاد و تشکل ها اظهار داشت: روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی فرصت مغتنمی به منظور قدردانی از تلاش ها و نقش آفرینی‌های تشکل های مردم نهاد، خیریه‌ها و پویش‌های مردمی و‌ هر گونه فعالیت‌ داوطلبانه مردمی است.
فرماندار ویژه جهرم افزود: سازمان مردم نهاد بر پایه مردم بوده و‌ نقش مهمی در حل مشکلات و کمک به جامعه دارند.
وی اعتقاد مسولان به مردم را بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: همراهی و هم گامی مردم موجب استحکام انقلاب شده است و سازمان‌های مردم نهاد همواره به صورت خودجوش و داوطلبانه، پای کار نظام و انقلاب بوده اند.
شعبانی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات موضوع حساس و کلیدی است که سازمان‌های مردم نهاد نیز در این زمینه نقش دارند، بیان داشت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و قطعا انتخابات پرشور ۱۱ اسفند در گرو کمک همه اقشار، احزاب، گروه‌ها، سمن ها و … خواهد بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم، نقش سمن ها در همه موضوعات مختلف به خصوص در مسائل اجتماعی را بسیار اثرگذار عنوان کرد و تاکید داشت: تشکل‌های مردم نهاد هم در زمینه بیان دستاوردها و امیدآفرینی می‌توانند نقش آفرینی کنند.

/پایان متن/