ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان و نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی عمومی روز خبرنگار را به فعالان رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در متن کامل این پیام تبریک آمده است:

خبر به معنای آگاهی است و مهم ترین رسالت اخلاقی خبرنگار، آگاهی بخشی به جامعه از مسیر کشف حقایق است.

امروز در تقابل های جنگ نرم، اصحاب رسانه ما افسران این میدان سخت و طاقت فرسا هستند که باید راهبردهای امپراطوری رسانه ای بی اخلاق نظام سلطه را نقش بر آب کنند؛ رسانه هایی که آلت دست سیاستمداران بی اخلاق تر از خود شده و جنایت های آنان را در استثمار کشورها و جنگ ها و خون ریزی ها و کشتن انسان های بی گناه، به راحتی سرپوش می گذارند.

اگر این امپراطوری بی اخلاق امروز در کشور ما به دنبال پشیمان سازی از گذشته، پریشان سازی حال و نا امیدسازی از آینده است، طبیعتا افسران جنگ نرم ما باید با نگاه حرفه ای و کار دقیق رسانه ای و به دور از سطحی نگری ها، این راهبردهای خطرناک را شناسایی و در راستای تعالی کشور، طرحی نو در اندازند.

بنده رسانه را باور دارم و می دانم که با این ابزار مهم می توان بسیاری از جهالت ها را با هوشمندی و درایت تبدیل به دانایی کرد و برای فردای این سرزمین قدم های بزرگ برداشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، ۱۷مرداد را به تمامی خبرنگاران پر تلاش به ویژه خبرنگاران فهیم، زحمتکش و آگاه شهرستان شیراز تبریک عرض کرده؛ از زحمات آنان در طول یک سال گذشته قدردانی می کنم و برای این عزیزان از درگاه الهی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

/پایان متن/