رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در خصوص رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، نقش خبرنگاران در مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از  روابط عمومی سازمان بازرسی،  دکتر خدائیان درادامه سفر به استان فارس از نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه در خصوص رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد و پای صحبت‌ مسئولان واحدهای تولیدی نشست.

در این نمایشگاه ۶۰ واحد تولیدی و شرکت دانش بنیان حضور داشتند که رئیس سازمان بازرسی از تک تک غرفه‌ها بازدید کرد.

دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه در رفع موانع تولید در استان فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه سراسر کشور و ارج نهادن اقدامات و تلاش‌های این قشر در حوزه اطلاع رسانی، نقش آن‌ها در مبارزه با فساد و کمک به سازمان بازرسی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به سختی‌ کار خبرنگاران، برای همه آن‌ها در انجام این وظیفه خطیر و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان بازرسی با ابراز خرسندی نسبت به حل مشکلات شصت شرکت تولیدی و دانش بنیان مستقر در این نمایشگاه با ورود دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد که قوه قضاییه در راستای حمایت از تولید در کنار همه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است و رفع مشکلات آن‌ها را در دستور کار دارد.

وی کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را از جمله مشکلات این شرکت‌ها عنوان کرد و از شبکه بانکی خواست در این زمینه به واحدهای تولیدی کمک کنند.

/پایان متن/